vagn16 Skrevet December 9, 2005 Rapporter Skrevet December 9, 2005 Hej, Jeg flytter snart over sundet og forsøger at lære svensk, bl.a. på et udemærket kursus hos Studieskolen. Da jeg tilbringer en del tid i bilen hører jeg SR 4 Radio Kristianstad (Og har lært at udtale det!! :) ) - men den bliver lidt svag når jeg kommer lidt væk fra København. Er der andre radiostationer som man kan fange i DK? Vh Pelle
Guest Supermule Besvaret December 9, 2005 Rapporter Besvaret December 9, 2005 jaja da NRj, rixfm osv...
Nils Besvaret December 9, 2005 Rapporter Besvaret December 9, 2005 Hej, Jeg flytter snart over sundet og forsøger at lære svensk, bl.a. på et udemærket kursus hos Studieskolen. Da jeg tilbringer en del tid i bilen hører jeg SR 4 Radio Kristianstad (Og har lært at udtale det!! :) ) - men den bliver lidt svag når jeg kommer lidt væk fra København. Er der andre radiostationer som man kan fange i DK? Vh Pelle Hvis det er Malmö, du er på vej til, er det vel Radio Malmöhus, du burde lytte til - det er også nemmere at udtale :o men nuvel, jeg ville bare foreslå Sveriges Radios lidt begrænsede, med udmærkede udbud af podradio, så bliver der ingen knas www.sr.se :)
vagn16 Besvaret December 12, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret December 12, 2005 jaja da NRj' date=' rixfm osv...[/quote'] - nogen frekvenser jeg kan søge efter? vagn / 16
Kim H Besvaret December 12, 2005 Rapporter Besvaret December 12, 2005 SR P3 - Malmö sender på FM frekvens 98,0 SR P4 - Malmö sender på FM frekvens 102,0
Anna Besvaret December 13, 2005 Rapporter Besvaret December 13, 2005 RIX FM 106,7 Mhz Mix Megapol 106,1 Mhz
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu