B@n@n Skrevet December 12, 2005 Rapporter Skrevet December 12, 2005 Hej forum! Jeg går rundt og undrer mig. Jeg har læst et par indlæg vedr. kontrolmærkerne på nummerpladerne i Sverige og mener at være kommet frem til, at den røde farve symboliserer 2005, mens det store tal symboliserer den måned, hvortil der er betalt fordonsskat. Jeg har netop betalt skatten for den næste periode men har endnu ikke modtaget mit kontrolmærke. Hvornår kan man forvente, at den slags dukker op? Jeg har søgt lidt på www.vv.se og har ligeledes skrevet til dem - desværre uden held. Alternativt må jeg selvfølgelig ringe til dem, men måske nogle herinde havde haft lignende oplevelser? Takker på forhånd for Jeres altid brugbare svar :-)
Guest Trine Besvaret December 12, 2005 Rapporter Besvaret December 12, 2005 Vi plejer at få vores tilsendt ca. en uge efter betaling...
Guest ThomasO Besvaret December 12, 2005 Rapporter Besvaret December 12, 2005 Når du har betalt afgiften går der som regel lidt tid. En gang nåede jeg at bestille et nyt mærke fordi der gik så lang tid at jeg troede de havde glemt mig. Fik så 2 med kort mellemrum .... men der gik næsten en måned i det hele. Bemærk de følger ikke et år, men biler over ....tror det er 3500 i årlig afgift, de får denne hakket op på i 3 1/3 indbetalinger istedet for en stor. Jeg spurgte om ikke jeg bare kunne få en stor, men fik aldrig nogensinde svar. Surt når man har en dyr bil, den får godt nok en hel tyk klods af mærker til sidst. Det skal nok komme... og ingen panik, politiet kan sikkert se på registret at den er betalt.
claus Besvaret December 12, 2005 Rapporter Besvaret December 12, 2005 . Surt når man har en dyr bil' date= den får godt nok en hel tyk klods af mærker til sidst. Man kan sagtens skrabe det foregående mærke af med lidt snilde og en skrutrækker.... no problemo....
Johan Besvaret December 12, 2005 Rapporter Besvaret December 12, 2005 Husk lige, at du får først dit mærke når bilen er synet og du har betalt forsikring....(hvis du ikke har det endnu) :)
Guest Supermule Besvaret December 13, 2005 Rapporter Besvaret December 13, 2005 Mærket kan varmes af med en varmepistol.... Let og elegant!! ;)
Gio Besvaret December 13, 2005 Rapporter Besvaret December 13, 2005 ...og et godt gammelt hus-geråd til overskydende lim/klister: Lampeolie. Fugt en fnugfri klud med olien, og tør lige så let overskydende klister af. Finten kan med fordel bruges i almindelig husholdning også :) Jeps....jeg er i kontakt med min feminine side ;)
Bjarne233 Besvaret December 13, 2005 Rapporter Besvaret December 13, 2005 ...og et godt gammelt hus-geråd til overskydende lim/klister: Lampeolie. Fugt en fnugfri klud med olien, og tør lige så let overskydende klister af. Finten kan med fordel bruges i almindelig husholdning også :) Jeps....jeg er i kontakt med min feminine side ;) hehehe
Guest Supermule Besvaret December 13, 2005 Rapporter Besvaret December 13, 2005 Det synes kvinderne er en prisværdig egenskab.... Så har i jo ikke problemer med kommunikationen. Der er jo altid stramaj og lidt strik.... ...og et godt gammelt hus-geråd til overskydende lim/klister: Lampeolie. Fugt en fnugfri klud med olien, og tør lige så let overskydende klister af. Finten kan med fordel bruges i almindelig husholdning også :) Jeps....jeg er i kontakt med min feminine side ;)
Peter H. Besvaret December 13, 2005 Rapporter Besvaret December 13, 2005 ...og et godt gammelt hus-geråd til overskydende lim/klister: Lampeolie. Fugt en fnugfri klud med olien, og tør lige så let overskydende klister af. Finten kan med fordel bruges i almindelig husholdning også :) Jeps....jeg er i kontakt med min feminine side ;) Gio: Hvad så når det nye skal på :):)
Gio Besvaret December 13, 2005 Rapporter Besvaret December 13, 2005 Gio: Hvad så når det nye skal på :):)Så renser du af med Ajax, vindues-rens e.l.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu