Guest Palle... Skrevet December 13, 2005 Rapporter Skrevet December 13, 2005 Ganske som rygtet sagde blev det en diesel. http://www.motorsporten.dk/news.asp?aID=20109 Det er vist kun Ekstra Bladet der er blevet overraskede over den beslutning http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=325495
elpedro Besvaret December 15, 2005 Rapporter Besvaret December 15, 2005 Der er highlights fra "the unveiling" i Paris på audi.com, men desværre hører man ikke motoren på noget tidspunkt. Der var nogen der beskrev den som lydende som to b-52´ere hæhæ.
Guest Palle... Besvaret December 15, 2005 Rapporter Besvaret December 15, 2005 Der er highlights fra "the unveiling" i Paris på audi.com' date=' men desværre hører man ikke motoren på noget tidspunkt. Der var nogen der beskrev den som lydende som to b-52´ere hæhæ.[/quote'] Der er ikke andet for, end at vi må ta' til Le Mans og høre den ;)
elpedro Besvaret December 15, 2005 Rapporter Besvaret December 15, 2005 Tjah, jeg har min kommende arving skeduleret til at ankomme den 11/6, så jeg tror i bedste fald at Le Mans bliver på skærmen for mig... Er ret sikker på at gemalinden ville være lidt utilfreds hvis jeg stak afsted den 16. til Frankrig :-)
splint Besvaret December 15, 2005 Rapporter Besvaret December 15, 2005 Nåå elpedro, det lyder som om man er under tøfflen
Guest Supermule Besvaret December 15, 2005 Rapporter Besvaret December 15, 2005 Så tag ham da med... Han kan jo ligeså godt vænne sig til lugten af højoktan!!! Tjah' date=' jeg har min kommende arving skeduleret til at ankomme den 11/6, så jeg tror i bedste fald at Le Mans bliver på skærmen for mig... Er ret sikker på at gemalinden ville være lidt utilfreds hvis jeg stak afsted den 16. til Frankrig :-)[/quote']
elpedro Besvaret December 16, 2005 Rapporter Besvaret December 16, 2005 Udemærket ide Supermule. Det vil jeg straks foreslå derhjemme ;-) Men ja man er vel lidt under tøflen lige omkring fødslen hehe... Hvem tør komme imellem en gravid kvinde og hendes vilje ;-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu