Guest Gæst Skrevet December 20, 2005 Rapporter Skrevet December 20, 2005 Har lige købt ny bil, og regnede med at salus var lige så billige som de plejer! men tog fejl... 12000 sek om året for en Golf 4, det er jo sygt! Ga 7800 sek for min evolution! Med tobias på langsiden selvfølgelig! Så skal bruge et nummer eller mail add. på manden! Iflg. denne tråd (http://www.sunddebat.com/debat/show...ighlight=vigtig) kan jeg ikk rigtig finde nummer på ham! Håber på hurtigt svar, og undskylder hvis jeg roder op i noget gammelt igen! Mvh Christian
Thomas Besvaret December 20, 2005 Rapporter Besvaret December 20, 2005 Tror ikke du skal regne med hans hjælp mere, det er sq evigheder siden han har hjulpet nogen herinde fra!
Guest Gæst Besvaret December 20, 2005 Rapporter Besvaret December 20, 2005 Satans... Det var da kedeligt! Men alligevel... hvis der er nogen der har et nummer vil jeg da stadig gerne prøve lykken ;)
Johan Besvaret December 20, 2005 Rapporter Besvaret December 20, 2005 Hej Gæst, Jeg kunne ikke lige få den side til at virke, men jeg har dette nr til ham, ved ikke om du kan bruge det. +46 707779575
Guest Trine Besvaret December 20, 2005 Rapporter Besvaret December 20, 2005 Hej Gæst, Jeg kunne ikke lige få den side til at virke, men jeg har dette nr til ham, ved ikke om du kan bruge det. +46 707779575 Men er det ikke hans gamle Salus nummer? Han er hos Tennant nu. Ring til dem og bed om ham i omstillingen. Tobias Malming http://www.tennant.se/
Johan Besvaret December 20, 2005 Rapporter Besvaret December 20, 2005 Hmmm.................måske, jeg havde nr. liggende på min gmail fra tidligere.
kikkomaniac Besvaret December 20, 2005 Rapporter Besvaret December 20, 2005 Dem som får fat i den kære Tobias må gerne lige skrive tilbage til os andre :) Jeg sendte til hans g. mail men fik ikke noget svar
nielsen.se Besvaret December 21, 2005 Rapporter Besvaret December 21, 2005 Alexander Cronqvist alexander.cronqvist@insplanet.com Han er bedre eller ligeså god som tobias
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu