Guest Supermule Skrevet December 28, 2005 Rapporter Skrevet December 28, 2005 Vi skal ud og kigge på hus imorgen torsdag kl 10. Skal vi ha' ploven spændt foran eller er der til at komme rundt, hvis man har træk på alle 4??? Vi skal et smut til Blentarp....
ATECH2 Besvaret December 28, 2005 Rapporter Besvaret December 28, 2005 Hej "Mule"! Vi bor i Svedala - og her er der bare kommet 25-30 CM sne på nuværende tidspunkt, så det..... En god Masseyn Ferguson med ploven eller kosten spændt for, så kommer I vel frem :-)
ccdj Besvaret December 28, 2005 Rapporter Besvaret December 28, 2005 Vi skal ud og kigge på hus imorgen torsdag kl 10. Skal vi ha' ploven spændt foran eller er der til at komme rundt, hvis man har træk på alle 4??? Vi skal et smut til Blentarp.... De har vist lovet 50 cm mere i nat så det med ploven lyder måske ikk' så tosset endda ;) rigtig meget held og lykke med jeres hus "titterri" det er et super dejligt område.......Og det kunne da være hygsomt med nogle flere herinde fra nede på "disse kanter" :D smil fra
Gio Besvaret December 28, 2005 Rapporter Besvaret December 28, 2005 De har vist lovet 50 cm mere i nat Hvor læser du det henne? De har varslet "1-2 decimeter", som svenskerne ynder at kalde det. Men hvad snefygningen afstedkommer, er en helt anden sag.
ccdj Besvaret December 28, 2005 Rapporter Besvaret December 28, 2005 Hvor læser du det henne? De har varslet "1-2 decimeter", som svenskerne ynder at kalde det. Men hvad snefygningen afstedkommer, er en helt anden sag. info fra min nabo....jeg er meget godtroende men uanset hvad, ligger der meget allerede .....
Gio Besvaret December 28, 2005 Rapporter Besvaret December 28, 2005 info fra min nabo....jeg er meget godtroende men uanset hvad, ligger der meget allerede .....Godt så...fortæl ham at han skal få nogen til at kigge på det knæ ;)
skallstorp Besvaret December 28, 2005 Rapporter Besvaret December 28, 2005 Jeg tror desvärre du kan glemme det. Jeg bor der hvor du skal köre imorgen, og der er rigtig rigtig meget sne. Men pröver du så kör forsigtigt. Der er mange lumske sving. Ellers held og lykke med huset, der er fantastisk i Blentarp.
Guest Supermule Besvaret December 28, 2005 Rapporter Besvaret December 28, 2005 Jeg glæder mig også meget til at se det.... :) Men lad os nu se. Tror sgu godt ML'eren kan finde ud af at køre under 100..... ;)
skallstorp Besvaret December 29, 2005 Rapporter Besvaret December 29, 2005 Hvordan gik det med huskiggeriet ?
skallstorp Besvaret January 18, 2006 Rapporter Besvaret January 18, 2006 Supermule. Köbte du hus i Blentarp eller hur ?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu