Jump to content

Snesituationen i Skurup og omegn???

Recommended Posts

Guest Supermule
Skrevet

Vi skal ud og kigge på hus imorgen torsdag kl 10. Skal vi ha' ploven spændt foran eller er der til at komme rundt, hvis man har træk på alle 4??? Vi skal et smut til Blentarp....

Besvaret

Hej "Mule"! Vi bor i Svedala - og her er der bare kommet 25-30 CM sne på nuværende tidspunkt, så det..... En god Masseyn Ferguson med ploven eller kosten spændt for, så kommer I vel frem :-)

Besvaret
Vi skal ud og kigge på hus imorgen torsdag kl 10. Skal vi ha' ploven spændt foran eller er der til at komme rundt, hvis man har træk på alle 4??? Vi skal et smut til Blentarp....
De har vist lovet 50 cm mere i nat :scared: så det med ploven lyder måske ikk' så tosset endda ;) rigtig meget held og lykke med jeres hus "titterri" det er et super dejligt område.......Og det kunne da være hygsomt med nogle flere herinde fra nede på "disse kanter" :D smil fra
Besvaret
De har vist lovet 50 cm mere i nat :scared:
Hvor læser du det henne? De har varslet "1-2 decimeter", som svenskerne ynder at kalde det. Men hvad snefygningen afstedkommer, er en helt anden sag.
Besvaret
Hvor læser du det henne? De har varslet "1-2 decimeter", som svenskerne ynder at kalde det. Men hvad snefygningen afstedkommer, er en helt anden sag.
:scared: info fra min nabo....jeg er meget godtroende :lol: men uanset hvad, ligger der meget allerede .....
Besvaret

Jeg tror desvärre du kan glemme det. Jeg bor der hvor du skal köre imorgen, og der er rigtig rigtig meget sne. Men pröver du så kör forsigtigt. Der er mange lumske sving. Ellers held og lykke med huset, der er fantastisk i Blentarp.

Guest Supermule
Besvaret

Jeg glæder mig også meget til at se det.... :) Men lad os nu se. Tror sgu godt ML'eren kan finde ud af at køre under 100..... ;)

• 3 weeks later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...