skallstorp Skrevet December 28, 2005 Rapporter Skrevet December 28, 2005 Jeg er bare så glad, efter et helvede job i Hvidovre har jeg fået job på Amager landevej fra 1 Feb. Drömme jobbet, og så "smager" det lidt af fly igen. Og så slipper jeg for at köre til Hvidovre hver dag. Bare det ! Jeg hader de indfletninger og folk der bare ikke vil holde afstand. Hver dag tänker jeg : Öj jeg overlevede idag også. Så jeg er bare så glad. Det bliver et super job !
Guest Supermule Besvaret December 28, 2005 Rapporter Besvaret December 28, 2005 Er det ude hos SatAir??? Og tillykke for pokker!!!! :)
skallstorp Besvaret December 28, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret December 28, 2005 Ja, det er Satair. Jeg er bare så super lykkelig. Kender du noget til Satair ?
skallstorp Besvaret December 28, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret December 28, 2005 Glemte lige : Det er i kontrol afdelingen.
Guest Supermule Besvaret December 28, 2005 Rapporter Besvaret December 28, 2005 Har bare været derude en del gange i forbindelse med andet arbejde i lufthavnen..... :)
ccdj Besvaret December 28, 2005 Rapporter Besvaret December 28, 2005 Jeg er bare så glad' date=' efter et helvede job i Hvidovre har jeg fået job på Amager landevej fra 1 Feb. Drömme jobbet, og så "smager" det lidt af fly igen. Og så slipper jeg for at köre til Hvidovre hver dag. Bare det ! Jeg hader de indfletninger og folk der bare ikke vil holde afstand. Hver dag tänker jeg : Öj jeg overlevede idag også. Så jeg er bare så glad. Det bliver et super job ![/quote'] Stort tillykke til dig :D ....Super med kortere til arbejde især i snevejr ;) smil fra
skallstorp Besvaret December 28, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret December 28, 2005 Brian/supermule. Du er i lufthavnen ? Hvor eller er det hemmeligt ?
Guest Supermule Besvaret December 28, 2005 Rapporter Besvaret December 28, 2005 Nej nej, jeg har arbejdet i Jetpak og DHL....Samt supervisor i UPS... Så lidt af lufthavnen har jeg set... ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu