Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg er bare så glad, efter et helvede job i Hvidovre har jeg fået job på Amager landevej fra 1 Feb. Drömme jobbet, og så "smager" det lidt af fly igen. Og så slipper jeg for at köre til Hvidovre hver dag. Bare det ! Jeg hader de indfletninger og folk der bare ikke vil holde afstand. Hver dag tänker jeg : Öj jeg overlevede idag også. Så jeg er bare så glad. Det bliver et super job !

Guest Supermule
Besvaret

Har bare været derude en del gange i forbindelse med andet arbejde i lufthavnen..... :)

Besvaret
Jeg er bare så glad' date=' efter et helvede job i Hvidovre har jeg fået job på Amager landevej fra 1 Feb. Drömme jobbet, og så "smager" det lidt af fly igen. Og så slipper jeg for at köre til Hvidovre hver dag. Bare det ! Jeg hader de indfletninger og folk der bare ikke vil holde afstand. Hver dag tänker jeg : Öj jeg overlevede idag også. Så jeg er bare så glad. Det bliver et super job ![/quote'] Stort tillykke til dig :D ....Super med kortere til arbejde især i snevejr ;) smil fra
Guest Supermule
Besvaret

Nej nej, jeg har arbejdet i Jetpak og DHL....Samt supervisor i UPS... Så lidt af lufthavnen har jeg set... ;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...