Guest Amer H Skrevet December 30, 2005 Rapporter Skrevet December 30, 2005 hey, Kender i et godt/billigt sted jeg kan få lavet service på øsen (en mercedes). vil helst ikke i nærheden af mercedes malmø (lorte sted!!!) takker Amer
Guest michaelbo Besvaret December 30, 2005 Rapporter Besvaret December 30, 2005 Har haft bilen til service hos Mercedes Lund, Bilgruppen AB, var ok med bil til rådighed, men ikke billigt, 8500 SEK for stor service (80 000) på 270 cdi.
Andreas- AutoPerformance Besvaret December 31, 2005 Rapporter Besvaret December 31, 2005 Absolut bästa är Mercedes i Ystad !, ring ägaren direkt (Robert Norling), bor du i Vellinge, Malmö eller Oxie hämtar dom bilen hos dig och lämnar en lånebil. Prismässigt ligger dom under MB i Malmö, men framföralt ypperlig servicenivå. Tel 0411-180 51 www.ystabilcenter.se Hälsa från Andreas på AutoPerformacne så får du min rabatt...
Guest Amer H Besvaret January 2, 2006 Rapporter Besvaret January 2, 2006 tak for svarene. jeg fandt også frem til Christian Sauerberg i et af de andre tråde. Amer
Peter H. Besvaret January 2, 2006 Rapporter Besvaret January 2, 2006 Amer: det endste minus med Sauer er ,at du ikke får et stempel i servicebogen.. Og det kan gi dig problemer senere hen...
Nif Besvaret January 2, 2006 Rapporter Besvaret January 2, 2006 Ja jeg er fra Helsingborg "Bårslöv" men bruger ikke Mercedes i Helsingborg af samme årsag som du sikkert har med Malmø. Bruger Ängelholm og de var rigtig flinke og rigtig billge. Fik lige 1000sek i rabat fordi han ikke mente han kunne tage standardprisen på dokumenter til forsikringen efter nybestilt nøgle. Kan varmt anbefales, selvom du nok har fundet et andet sted eller ikke orker køre hertil.
Guest Sauer Besvaret January 5, 2006 Rapporter Besvaret January 5, 2006 Amer self. har jeg stemplet også :) just dont tell anyone :D
Guest Guest Besvaret January 7, 2006 Rapporter Besvaret January 7, 2006 Hej Sauer Hvad er dit mobilnr ????
bluee Besvaret January 7, 2006 Rapporter Besvaret January 7, 2006 Der ligger noget på Lergravsvej, 2300 prøv at søge efter det- det hedder noget med mercedes...
Guest ThomasO Besvaret January 8, 2006 Rapporter Besvaret January 8, 2006 Ja ja ja ... det er en fedtet lille snusket biks. Jeg bakkede hurtigt væk derfra da jeg kørte MB. Iøvrigt er de heler ikke billige. Jeg brugte Emins auto inde på Nørrebro, han er taxavognmand samtidigt, og han ved sgu godt hvad der er med de biler. Han er ikke mærkeluder eller bundet op på et trademark han skal beskytte. Han skal bare have de biler til at rulle. Han er godkendt af MB og bruger eget stempel, men han udfylder licensnummeret i bogen. Derfor kan MB ikke komme og sige den ikke er fuldautoriseret.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu