CAC Skrevet December 31, 2005 Rapporter Skrevet December 31, 2005 kan det passe at man stadig kan købe nye Lupo'er i SE?? Jeg ser den på www.bilweb.se og det er jo i mine øjne den mest økonomiske pendlerbil der findes? Pft tak, CAC
leon Besvaret December 31, 2005 Rapporter Besvaret December 31, 2005 Det er kun hvis forhandleren har nogle tilbage!? produktionen er blevet stoppet, mener det var i juni. Men det er en fin pendlerbil og den er faktisk også kvik, min løb 200 km/t i følge speedo. Vi lå samlet på et forbrug på 28-29 km/l, så det var fint. De 33 kan man stort set kun opnå om sommeren, min rekord var 37.7 over en tankfuld på ferie i Sverige, inden vi flyttede herover. Men ellers har jeg hørt at audien skulle have nemmere ved at opnå de 33 km/l, den er jo også noget dyrere. Mvh Leon
ccdj Besvaret December 31, 2005 Rapporter Besvaret December 31, 2005 Jeg kan anbefale at købe Lupo hos Eurobiler i Herlev, de impoeterer direkte fra Tyskland og har altid et stort udvalg på Lager. smil fra Christina
CAC Besvaret December 31, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret December 31, 2005 tak for svarene. Ja, den lyder meget tiltalende... Jeg skal kun bruge en bil hvis jeg flytter til SE, men er det så stadig muligt at købe en Lupo i Herlev, og hvad så med forsikrning afgifter osv.?
ccdj Besvaret January 1, 2006 Rapporter Besvaret January 1, 2006 tak for svarene. Ja' date=' den lyder meget tiltalende... Jeg skal kun bruge en bil hvis jeg flytter til SE, men er det så stadig muligt at købe en Lupo i Herlev, og hvad så med forsikrning afgifter osv.?[/quote'] Det kan stadigvæk sagtens lade sig gøre at købe Lupo i Herlev, Da de impoterer fra Tyskland køber du bilen uden den danske afgift og registrere den i Sverige. smil fra Christina
leon Besvaret January 1, 2006 Rapporter Besvaret January 1, 2006 Ja men dvs. at så tjener de penge på at hente den. men du kan jo selv hente den og spare de 10-20000kr. Mvh Leon
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu