Kira Skrevet January 2, 2006 Rapporter Skrevet January 2, 2006 Hej alle Jeg skal starte et job på Rigshospitalet 1/2 (skiftende vagter). Er der mon nogen herinde fra der kører denne vej? Hvis der er så hører jeg gerne fra jer. Mvh. Kira
Guest En skam Besvaret January 11, 2006 Rapporter Besvaret January 11, 2006 En skam du ikke skal forbi Hvidovre Hospital! Kører dagligt Malmö-Hvidovre.
gika1234 Besvaret February 18, 2006 Rapporter Besvaret February 18, 2006 Malmø - Hvidovre (Avedøre) Hej alle Jeg kører mellem Malmø og Avedøre (ikke så langt fra Hvidovre hospital). Jeg er meget interesseret i at køre sammen. Jeg har fleksible arbejdstider og kan et langt stykke hen ad vejen tilpasse mig dine arbejdstider. Dog i tidsrummet cirka 7.00 til 16.00. Har du skiftene vagter - eller vil det kunne lade sig gøre? Hører også meget gerne fra andre ... meget kan lade sig gøre. Hilsen Gitte
Homer Besvaret February 18, 2006 Rapporter Besvaret February 18, 2006 Har de flyttet Rigshospitalet til Hvidovre??? :D
nikle Besvaret March 1, 2006 Rapporter Besvaret March 1, 2006 Hej Gitte Hej.... Jeg arbejder i kbh sv og kører i samme tidsrum som dig... Skulle vi lige tale sammen... elkin@telia.com
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu