Miriam Besvaret January 4, 2006 Rapporter Besvaret January 4, 2006 Det findes som standard på Sportspakken og Premium Package til couperne og cabberne. Det hedder lumbar support og er en elektronisk justerbare pude som pumpes op inde i sædet. Funnktionen sidder på samme knap som man ellers justere sit sæde med. Det ser desværre ikke ud til at det kan eftermonteres....Så du må få bedste igang med at strikker eller skifte sæde :thumbdown Er nu kommet frem til at man måske kan købe en luftpumpe til sædet og montere en knap til den. Skal lige vide lidt mere, hvad er det for en E46 ? Og hvad er det for sæder du har, er der varme i dem ?
Guest ThomasO Besvaret January 4, 2006 Rapporter Besvaret January 4, 2006 Jeg har en E46 2001 320(2.2) Touring, med sports sæder Læder/Stof med varme - men ingen memory desværre.
Miriam Besvaret January 4, 2006 Rapporter Besvaret January 4, 2006 Jeg har en E46 2001 320(2.2) Touring' date= med sports sæder Læder/Stof med varme - men ingen memory desværre. Fint, jeg vender lige tilbage !
Miriam Besvaret January 6, 2006 Rapporter Besvaret January 6, 2006 Så vidt jeg har fundet ud af så er det her BMW part nr 52107115693, det koster ca. €300 i Tyskland for et sæde ! Og så skal det jo monteres. Jeg har en kontakt som har 2 sæder stående og han er lige ved at finde ud af om man kan tage det ud af dem, men det er status indtil videre :-)
Guest ThomasO Besvaret January 6, 2006 Rapporter Besvaret January 6, 2006 Milde måne... og du ville have jeg skulle ringe til BMW... det er da dem der skal ringe til dig hvis de vil vide noget. €300 i Tyskland for et sæde ! ....skal vel læses som prisen på parten - til et enkelt sæde ikk? Du er en guldpige indtil videre. Nu skal han ikke lave det helt store nummer ud af det. Det ville være ærgerligt at ødelægge noget i forsøget.
Miriam Besvaret January 6, 2006 Rapporter Besvaret January 6, 2006 Milde måne... og du ville have jeg skulle ringe til BMW... det er da dem der skal ringe til dig hvis de vil vide noget. €300 i Tyskland for et sæde ! ....skal vel læses som prisen på parten - til et enkelt sæde ikk? Du er en guldpige indtil videre. Nu skal han ikke lave det helt store nummer ud af det. Det ville være ærgerligt at ødelægge noget i forsøget. Ja, lidt kontakter har man vel :-) og jo det er for selve delen. Jeg er dog stadigvæk lidt i tvilv om det vil virke, da vi ikke har kunne finde det til en touring nogensteder. Ham jeg kender der har nogle sæder stående, han er næsten sikkert på at det går at tage det ud af sædet. Der sidder så en lille "plastik" pose i sædet, som er forbundet med en pumpe, som så går videre til en kontakt som skal bores ind i dit panel. Du er nød til at have sædet ud, og så stikke delen ned i sædet, så det kræver nok lidt snilde :) Men burde kunne løses på den måde
Guest ThomasO Besvaret January 6, 2006 Rapporter Besvaret January 6, 2006 Jeg må indrømme jeg troede sådan noget var mekanisk, men det lyder som om det kun ville gøre det hele mere besværligt. Bore huller? Hmmmm... Jeg vender det lige en gang herhjemme.... Tak for info.... gad vide om BMW overhovedet ved det her...
Miriam Besvaret January 6, 2006 Rapporter Besvaret January 6, 2006 Jeg må indrømme jeg troede sådan noget var mekanisk' date= men det lyder som om det kun ville gøre det hele mere besværligt. Bore huller? Hmmmm... Jeg vender det lige en gang herhjemme.... Tak for info.... gad vide om BMW overhovedet ved det her... Det gør de sikkert ikke, men det er nok ligeså meget fordi det ikke er originalt. Men det burde kunne lade sig gøre, men er nok ikke lige sådan, det havde været noget lettere hvis du havde haft memory i sæderne, men sådan er der jo så meget.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu