Guest Supermule Skrevet January 3, 2006 Rapporter Skrevet January 3, 2006 Jeg har købt bremser på Ebay... Er i tvivl om hvad dette betyder. Betyder det at jeg kan betale ved afhentning??? Alternativt få dem leveret med DHL og så betale dem der??
Rene Larsen Besvaret January 3, 2006 Rapporter Besvaret January 3, 2006 "Barzahlung bei Abholung" = "kontant betaling ved afhentning"
Guest Supermule Besvaret January 3, 2006 Rapporter Besvaret January 3, 2006 Cool.... Så skal jeg bare ha' spaden til at sende dem "modtager betaler" med DHL... Takker :th2:
Guest Mogens Besvaret January 4, 2006 Rapporter Besvaret January 4, 2006 Så skal jeg bare... Ja, det er så en rimlig opgave at få sælgeren til. Når han skriver kontant ved afhentning er det sikkert, fordi han ikke vil sende pr efterkrav. Han har måske en dårlig erfaring... Jeg køber en del biler i Tyskland - og de vil have kontanter...
Guest Supermule Besvaret January 4, 2006 Rapporter Besvaret January 4, 2006 Jaja, hvis han vil ha' penge sender han dem bare.... Jeg sender satme ikke 21000 til Tyskerland uden at ha' tingene i hånden....
Lynge Besvaret January 4, 2006 Rapporter Besvaret January 4, 2006 Nej og han sender nok ikke bremser for 21000 til SE uden at have nogle penge :th2: Du må have gang i en Remburs
Guest Supermule Besvaret January 4, 2006 Rapporter Besvaret January 4, 2006 Han kan da bare sende dem med DHL, så er de sikre....
Lynge Besvaret January 4, 2006 Rapporter Besvaret January 4, 2006 Jeg har lige talt med DHL og de har ikke nogen pr. efterkrav service som posten her hjemme har. Det kan sendes modtager betaler, men det er kun fragten du kan gøre det med, ikke varens værdi. Og du skal faktisk oprette en konto nummer for at sende modtager betaler.
Guest Supermule Besvaret January 4, 2006 Rapporter Besvaret January 4, 2006 Hvad fanden gør man så??? Har Deutsche Post noget tilsvarende????
Lynge Besvaret January 4, 2006 Rapporter Besvaret January 4, 2006 Ja det har de helt sikkert, men spørgsmålet er om det er en service de kan tilbyde når det er udenfor Tyskland. Men det kan du jo få ham du køber af til at undersøge. Ellers må du ned og hente dem, ta fruen med og få en go week-end ud af det;-)
Miriam Besvaret January 4, 2006 Rapporter Besvaret January 4, 2006 ok takker! Jeg har tidligere fået sendt via Deut...Post på efterkrav på ting jeg har handler på ebay, så det kan man sagtens. Det er bare noget du skal aftale med sælger og håbe han er med på den.
Lynge Besvaret January 4, 2006 Rapporter Besvaret January 4, 2006 Cool så er problemet jo løst, lidt synd for fruen dog, hun misser lige en week-end i Hartzen Men rart at vide, man ved jo aldrig hvornår man for brug for at sende noget pr. efterkrav fra Tyskland ;)
Miriam Besvaret January 4, 2006 Rapporter Besvaret January 4, 2006 Cool så er problemet jo løst, lidt synd for fruen dog, hun misser lige en week-end i Hartzen Men rart at vide, man ved jo aldrig hvornår man for brug for at sende noget pr. efterkrav fra Tyskland ;) Det er bare sådan med ebay, at sælger selv vælger hvilke betalingsmuligheder han acceptere. Man kan se det under selve handlen eller hans profil. Så han kan nægtet det !!
Lynge Besvaret January 5, 2006 Rapporter Besvaret January 5, 2006 Ja men det kan man jo aldrig gardere sig imod.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu