peterfa Skrevet January 3, 2006 Rapporter Skrevet January 3, 2006 Hej hej! Har du brug for atelje´ eller rum til workshop, så udlejer jeg i Vellinge. Mail mig og du får videre information.
Sanni Besvaret January 4, 2006 Rapporter Besvaret January 4, 2006 Speciale-plads? Engang i en ikke længere så fjern fremtid skal jeg bruge et speciale-kontor. Kan dine faciliteter mon bruges til det. Det kræver, der er internet og ellers et lyst lokale med et skrivebord, hvor jeg kan rode i fred i et halvt års tid... :) Sanni
peterfa Besvaret January 4, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 4, 2006 Hej Sanni Hej Sanni! Det er lidt større engagement fra lejers side vi søger. Hvis du kender nogen, der mangler et fotostudie eller galleri vil det være interessant. m2 prisen er ca. 500 pr. måned og vi søger primært momsregistrerede lejere, der vil leje mere end 50 m2..
Thomas Besvaret January 4, 2006 Rapporter Besvaret January 4, 2006 Engang i en ikke længere så fjern fremtid skal jeg bruge et speciale-kontor. Kan dine faciliteter mon bruges til det. Det kræver, der er internet og ellers et lyst lokale med et skrivebord, hvor jeg kan rode i fred i et halvt års tid... :) Sanni Et specialekontor! Har i ikke plads nok i den nye hytte?;)
peterfa Besvaret January 12, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 12, 2006 desværre Uhaaa, Thomas! Det er jo ikke et lille hotel vi driver..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu