Jump to content

Telia Bredband

Recommended Posts

Besvaret

Har du undersøgt om du kan betale ved e-faktura? Det er noget man kan tilmelde via netbanken, fungerer lidt ligesom PBS med en elektronisk advisering via netbank.

Besvaret

Du har ret - jeg kan godt ringe til deres kundeservice men det er ikke lykkedes mig at komme igennem til en levende person. Du har vel ikke den magiske nummer kombination der skal til ? Skal snakke med broadband..

Besvaret

Jeg prøvede lige at ringe op som Ikke kunde og ville gerne have svar på fraktura spørgsmål ang. bredbåndsinternet Ring +46-771-99 02 00 lad være med at trykke noget tlf. nr. ind Tryk 4, 1, 2, og du er nu nr:.................40 i køen.............. ;)

Besvaret
16min senere... nix de vil ikke oprette broadband utan personnummer
Har du da ikke et personnummer? (Du skriver "Malmö C" i lokation i dine personlige oplysninger - og når man bor i Sverige, så har man jo et personnummer :)) (detalje: det hedder "bredband"...for go´ ordens skyld)
Besvaret

Nej tyvärr.. Min internordiske flyttepapirer var forsinket fra Danmark og jeg har først fået dem nu. Og med de åbningstider de har på skatteverket så kan jeg ikke nå forbi dem.

Besvaret

Sorry dude, hverken i danmark eller sverige er man ikke meget værd som velfærdsborger uden et CPR nummer. Så der afviger Sverige absolut ikke fra Danmark.

Besvaret

Ville lige følge op med hvad Telia kundservice svarede efter 7 dage

Hello ! Sorry for the delayed answer. You must be informed of the charge of such connection. Initial fee 1.670 SEK. Modem 695 SEK. Extra monthly fee 89 SEK. If you dont have a telephonline it will be more expencive. Best regards Anne Tärk Telia Customer Service
Det er da helt sindsygt - 1670 SEK + modem etc. :eek: .. De gør det altså ikke nemt at kunne ville have bredband. Alternativt var der Bredbandsbolaget men de kunne ikke levere for der var ikke flere pladser på 'stationen' skrev de. :flov:
Besvaret

Well, det troede jeg også - men det gælder kun når man har tlf. nummer hos dem. Nu har jeg prøvet at bestille igen hos BB dog med Bredband+tlf - kan være det er anderledes så. Får nok svar om en uge eller to. Godt man ikke har brug for internet og det ikke er mit levebrød

Besvaret
Ville lige følge op med hvad Telia kundservice svarede efter 7 dage
Ja, det er ganske umuligt at kommunikere med Telia via tlf. eller mail. Har lige været i koma over dette et par dage, indtil jeg gik ned i Telia-bygningen på Vestre Hamn. Herefter tog det 5-6 minuter at få bestilt en linie.
Det er da helt sindsygt - 1670 SEK + modem etc. :eek: .. De gør det altså ikke nemt at kunne ville have bredband. Alternativt var der Bredbandsbolaget men de kunne ikke levere for der var ikke flere pladser på 'stationen' skrev de.
Måske jeg forstår din request forkert, men kan du ikke få dette tilbud www.telia.se/privat/frame.do?mainFrame=/privat.do Jeg har netop bestilt en 10 mBit forbindelse u/telefoni for 275 svenske kroner pr måned...
Besvaret
Hvad har du givet i oprettelse mv.?
Den har jeg ikke givet noget for - koster normalt 495 kr. Den frafaldt Telia, fordi jeg valgte dem :fight: Min løsning er på Telia Bredband Stadsnät...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...