Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jer som bor i Malmö C hvor handler i ind af størrere steder og hvor der er til at parkere? Jeg har set på vejen hjem fra Danmark når man nærmer sig byen lige inden C-ringen er der et sted hvor H&M og en masse andre ligger. Er det noget? (Jeg ved godt lokationen ikke så er så præcist beskrevet) Er der noget á la BILKA ?

Besvaret

Vi tøffer indimellem ud til COOP ude ved jägersro-centeret. Det er et lille center, men med en kæmpestor COOP. Minder vel om en krydsning af Obs og Bilka fra DK. Ellers er der åbnet en maxi-ica ude ved havnen på varvsgatan. Jeg har ikke været der endnu, så blot i reklamerne den var kommet. Er den "stor" ?

Besvaret

Kender ikke hamnen så godt men jeg får følgende muligheder: Lilla Varvsgatan, MALMÖ Stora Varvsgatan, MALMÖ Västra Varvsgatan, MALMÖ Östra Varvsgatan, MALMÖ

Besvaret

Tag bussen til Hansa Kompagniet, som ligger på Stora Nygatan - http://www.mitthansa.se/ - her er der "shoppingcenter-feeling" Mobilia, som nok er det du har set - www.mobilia.se Af almindelige "handle-ind"-steder, så er der City Gross (http://www.citygross.se/) ude i Rosengård. (altid parkeringsplads) Netto tre steder: Tornfalksgatan 9, 215 60 Malmö (nemmest at parkere) Lugna Gatan 2-4, 211 60 Malmö Östra Förstadsgatan 34, 212 12 Malmö

Besvaret
Tak alle sammen for de gode pointers!! Jeg skal vist ud og shoppe i morgen :-)
Os en fornøjelse (hvis jeg må tale på andres vegne *s*) Køber du ikke lige 3 x 2 ltr Coke Light og noget.... ;)
Besvaret
joeh' date=' eller et par kasser øl og en tur i byen bagefter?[/quote']Jeg skal sådan tisse af det tynde 3,5% folk-öl...*gg* Væn´ dig til Systembolaget med det samme - eller importér fra DK ;)
Besvaret
Helt klart købe i DK.. skal ikke ha noget 3' date='5% så skal man jo drikke en hel kasse før man kommer i godt humør ;)[/quote'] Helt enig! At få en folk öl, det er det samme som at give sit barn et Kinder-æg uden overraskelsen :thumbdown Det en om'er :eek:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...