CAC Skrevet January 8, 2006 Rapporter Skrevet January 8, 2006 Findes Fabia'en 1,4 TDI, altså en diesel i SE? Jeg er blevet usikker da jeg ikke kan se den på skodas svenske hjemmeside. Min hustru og jeg overvejer at flytte til malmø, og jeg arbejder i Birkerød, så en diesel model er jo nærmest nødvendig :-) Ved nogen om skoda også har meget fordelagtige forsikringspræmier i SE. Kan ikke selv finde ret meget om det her i forummet. Er førstegangskøber, så ligesom alle jer andre er forsikringen ret vigtig for mig :-) På forhånd tak. Carsten
thsk Besvaret January 8, 2006 Rapporter Besvaret January 8, 2006 Ja, den kan købes. Se oversigten der bliver henvist til i det første indlæg, suveræn oversigt: Skoda Fabia 1,4 TDI Combi Ambiente Tillbaka Tekniska data Tjänstevikt (kg) 1 240 Dörrar 5 Drivmedel Diesel Växellåda M5 Cylindervolym (cm³) 1 422 Cylindrar 3 Motoreffekt (kW) 55 Motoreffekt (hk) 75 Miljö och bränsleförbrukning Mer information Miljöklass 2000 Generalagent Skoda Auto Sverige Förbrukning stad (l/100 km) 5,6 Tel nr 08-553 868 40 Förbrukning landsväg (l/100 km) 4,0 Förbrukning blandad (l/100 km) 4,5 Garantier 2 års nybilsgaranti, 3 års vagnskadegaranti,10 års rostskyddsgaranti, 3 års lackgaranti,2 års garanti på tillbehör och reservdelar, mobilitetsgaranti förnyas vid varje grundservice hos auktoriserad verkstad. CO2-utsläpp (g/km) 122 Ekonomi Cirkapris maj-05 (kr) 142 400 Bränslekostnad 1 500 mil (kr) 7 304 Fordonsskatt (kr/år) 4 610
CAC Besvaret January 8, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 8, 2006 Jeps, du har ret. Jeg har set den omtalte oversigt, men blev i tvivl om hvor opdateret den var, når den nu ikke passede med Skodas hjemmeside Mvh Carsten
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu