henrik14 Skrevet January 8, 2006 Rapporter Skrevet January 8, 2006 Efter at have gennemlæst stort set alle tråde ang. mure og renovering af toilet, tillader jeg hermed at spørge en gang mere. Det er sådan at jeg er i fuld gang med at lave mit toilet og i den forbindelse skal have flyttet mit afløb, afproppet det gamle samt lave vand til vaskemaskine. efter det skal jeg have en mure til at støbe færdigt med det relevante hæld. Så derfor ville jeg høre om der er nogen herinde, som kender eller kan anbefale en mure og blikkenslager
henrik14 Besvaret January 8, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 8, 2006 UPS...... Glemte at sige at jeg bor midt i Malmö
henrik14 Besvaret January 29, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 29, 2006 En dansk murer? Hilsen Martin Hej Martin. Er sådan set ligeglad om det er en dansk mure eller en svensk. Jeg Ønsker bare at få fin pudset mine vægge på toilettet, da jeg skal have nye fliser samt sandspartlet dem.. Er det da noget du kender til siden du spørger :-) Hilsen henrik
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu