Jump to content

Hvilken CD hører du for tiden?

Recommended Posts

Skrevet

Ja selv har jeg lidt svært ved at bestemme mig for én enkelt men Spleen United - Godspeed into the mainstream. Genialt album. en runner up må nok være Mew - And the glass handed kites. Hvad hører i?

• Svar 160
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Fort Minor - The Rising Jorun Stiansen - Unstable Marion Raven - Here i am Kelly Clarkson - Breakaway Depeche Mode - Playing the angel ...plus alt det løse "hammer" ;)

Besvaret
Ja selv har jeg lidt svært ved at bestemme mig for én enkelt men Spleen United - Godspeed into the mainstream. Genialt album. en runner up må nok være Mew - And the glass handed kites. Hvad hører i?
Ja jeg lytter til øhhhhh vuggeviser :D da vi lige har fundet ud af vi skal have en lille baby :love2: smil fra
Besvaret

Ott - Splitting the Atom Bikstok Røgsystem - Dukkemand Spleen United - In Peak Fitness Condition (Fantastisk nummer!!) Puff Dragon - Chinese Radio dZihan and Karmien - Stiff Jazz Saafi Brothers - On Air The Herbalizer - Sensual Woman Juno Reactor - Feel The Universe Thievery Corporation - Samba Tranquille Ticon - On The Rocks Mmm.. Elsker musik =)

Besvaret
Ja jeg lytter til øhhhhh vuggeviser :D da vi lige har fundet ud af vi skal have en lille baby :love2: smil fra
Tillykke!!!
Guest Supermule
Besvaret

Jep Te'løk mæ' d..... Jeg lytter til podcast all day.... Er ligesom kommet ud over CD stadiet..... ;)

Besvaret
Tak toft !! Glad for at nogen kalder det musik' date=' der er mange der ikke gør. Især når jeg hvert år tager hertil : [url']www.swedenrock.com Check historie, det er musik !!
Puha Accept det er ikke lige mig, hvad med Sepultura og Rammstein, går det an ? =) Så kan jeg næsten forestille mig i også var til det der monsters of rock eller hvad det hed i København ?
Besvaret
Tak toft !! Glad for at nogen kalder det musik' date=' der er mange der ikke gør. Især når jeg hvert år tager hertil : www.swedenrock.com Check historie, det er musik !!
uuhhhh .. W.A.S.P & Metal Church på en festival, det er da kræs. Nevermore sparker jo en god bagdel, så vi jo i KB for et års tid siden (eller var det 1½ ?) Og så lidt Doro Pesch for dem der er til Accept, men ikke syntes at Udo er dagens mest forskønnende indlæg. Men det er da alt godt fra havet, og noget for enhver smag må jeg sige.
Besvaret
Hmm det kommer lidt an på hvem der er i bilen. Hvis ungerne er med så står den på Rammstein eller Kiss. Ellers er det Madonnas nye eller Greates Hit med One Two.
Ah One Two.. Klassiker =) ..
Besvaret
Ah One Two.. Klassiker =) ..
Yes sir! ...og så ved jeg ikke hvorfor jeg fik lyst til at høre Blast lige pludselig (det gamle!). Tina Schäfer, Hanne Boel og Lise Dandanéll...og en hulens masse horn. Det rykkede sgu´! (...de forefindes på vinyl i samlingen - men vinyl-aftasteren lider af budding i leddene...*snøft*)
Besvaret
Yes sir! ...og så ved jeg ikke hvorfor jeg fik lyst til at høre Blast lige pludselig (det gamle!). Tina Schäfer' date=' Hanne Boel og Lise Dandanéll...og en hulens masse horn. Det rykkede sgu´! (...de forefindes på vinyl i samlingen - men vinyl-aftasteren lider af budding i leddene...*snøft*)[/quote'] Hehe jeg er jo normalt til elektronisk musik.. Men går aldrig galt i byen med noget godt 80'er musik eller andet velproduceret musik. I øvrigt en rigtig god tråd den her =)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...