Kress & Betina Skrevet January 16, 2006 Rapporter Skrevet January 16, 2006 Hejsa. Vi skal se på en lejlighed på Axel Danielssonsväg, og udover de problemmer der har været med "bøller" på parkerindspladsen, kunne vi godt tænke os at høre, om der er andre skumle ting ved stedet?? Vi vil selvfølgelig også gerne høre hvis i er glad for at bo der?? Betina&Kress
BS Besvaret January 16, 2006 Rapporter Besvaret January 16, 2006 Min bror og hans forlovede boede der i 2 år og var rigtig godt tilfreds med det. Tror ikke du finder nogen steder i Malmø hvor der ikke har været eller kan opstå problemer med lidt knuste bilruder osv. Det er "charmen" ved at bo i en storby. Ville ikke selv tøve med at flytte dertil, hvis det altså var de lyster jeg gik rundt med
Lynge Besvaret January 16, 2006 Rapporter Besvaret January 16, 2006 ahhhh storby er det nu ikke lige en overdrivelse....
BS Besvaret January 16, 2006 Rapporter Besvaret January 16, 2006 Malmø er da en storby i forhold til sine omgivelser.
birkster1977 Besvaret January 16, 2006 Rapporter Besvaret January 16, 2006 udover "lidt" uro på parkeringspladsen, er det rigtigt rart på Axel Danielssons väg, især om sommeren er der virkelig skønt. boligerne og området som bliver forvaltet af Riksbyggen bliver holdt godt, man må sige at hvis man har børn, er det meget børnevenligt derude, da der er små legepladser mellem hver af blokkene, skole er der lige over ved lindängen og der er også indkøbsmuligheder inden for overskuelig rækkevide, jeg har boet her i snart 3 år nu og er stadig godt tilfreds (især efter at jeg var fået plads i parkeringskælderen hvor min bil er låst inde) ;-P
Guest Mogens Besvaret January 16, 2006 Rapporter Besvaret January 16, 2006 Malmø er da en storby i forhold til sine omgivelser. Må man sige... Tror ikke du finder nogen steder i Malmø hvor der ikke har været eller kan opstå problemer med lidt knuste bilruder osv. På Vestre Hamn oplever man sjældent den slags for de biler, der står parkeret udendørs...
Kress & Betina Besvaret January 16, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 16, 2006 Det er da godt at der er mulighed for at få bilen i en kælder da min kæreste ikke har tænkt sig at beholde vores skoda favorit af noget ældre dato, men vil udskifte den til en noget nyere model - og så ikke skoda selvfølgelig, det er da klart. Lad da barnet få den skide bil så... hi hi (man må jo udnytte fordelene ved at flytte til sverige så godt man nu kan) Betina
birkster1977 Besvaret January 16, 2006 Rapporter Besvaret January 16, 2006 jeg skal lige tilføje at jeg var på venteliste i 2 år før jeg fik plads i parkeringskælderen, det er ikke så nemt at få plads der, det koster også noget mere end de udendørs pladser, men det er absolut der værd, især her om vinteren hvor dem som holder ude står og skraber is af bilerne, kan jeg hoppe ind i en dejlig varm bil istedet for ;-)
BS Besvaret January 16, 2006 Rapporter Besvaret January 16, 2006 På Vestre Hamn oplever man sjældent den slags for de biler' date=' der står parkeret udendørs...[/quote'] Endnu.....
Kress & Betina Besvaret January 16, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 16, 2006 ja det kan da godt tage sin tid så, det kan jeg godt se. Men vi må se om vi bliver tændte på onsdag, hvor vi skal se lejligheden....
ulmus Besvaret January 16, 2006 Rapporter Besvaret January 16, 2006 Jeg har boet i Almvik, blot Kvartettgatan, i 4½ år og kan fuldt ud tilslutte mig Birkster's kommentar. Her er rart og fredeligt.
Lynge Besvaret January 16, 2006 Rapporter Besvaret January 16, 2006 I joker vel når i kalder Malmø en storby, det er en større provinsby, en forstad til København også kaldet København M
Kress & Betina Besvaret January 16, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 16, 2006 når man kommer fra Køge er Malmø en "stor-by"....
Kress & Betina Besvaret January 24, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 24, 2006 Ha! Så har vi sørme købt lejligheden på Axel Danielssonsväg 65. Det bliver rigtig spændende! Håber at kunne få nogle fif ang. indkøb og andre nyttige ting ;) Betina
ulmus Besvaret January 24, 2006 Rapporter Besvaret January 24, 2006 Lynge, det må være din joke. ;) Malmö er hovedby i Øresundsregionen, men i modsætning til København, ønsker man ikke at ødelægge en så smuk by. Derfor har man udbygget Malmö over broen, så man har et sted at anbringe alle de forfærdelige bygninger, man roder ind i Københavns Bymidte = Malmö K. :th2:
ulmus Besvaret January 24, 2006 Rapporter Besvaret January 24, 2006 Til Kress og Betina! Velkommen til - det skal I nok blive glade for. :)
Kress & Betina Besvaret January 24, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 24, 2006 Takker. Det virker bare lidt uoverskueligt lige i øjeblikket, men der er også mange sager der skal falde på plads. Men hjælpen er jo altid på vej i dette forum...
Tarnok Besvaret January 25, 2006 Rapporter Besvaret January 25, 2006 Velkommen Har selv haft lejlighed på Serenadgatan 44 siden midt December, men flytter først ind i denne måned.
Kress & Betina Besvaret January 30, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 30, 2006 God fornøjelse med flytningen. Vi har heldigvis helt til maj, men det skal nu nok gå hurtigt alligevel.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu