Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa. Vi skal se på en lejlighed på Axel Danielssonsväg, og udover de problemmer der har været med "bøller" på parkerindspladsen, kunne vi godt tænke os at høre, om der er andre skumle ting ved stedet?? Vi vil selvfølgelig også gerne høre hvis i er glad for at bo der?? Betina&Kress :rolleye:

Besvaret

Min bror og hans forlovede boede der i 2 år og var rigtig godt tilfreds med det. Tror ikke du finder nogen steder i Malmø hvor der ikke har været eller kan opstå problemer med lidt knuste bilruder osv. Det er "charmen" ved at bo i en storby. Ville ikke selv tøve med at flytte dertil, hvis det altså var de lyster jeg gik rundt med :laugh:

Besvaret

udover "lidt" uro på parkeringspladsen, er det rigtigt rart på Axel Danielssons väg, især om sommeren er der virkelig skønt. boligerne og området som bliver forvaltet af Riksbyggen bliver holdt godt, man må sige at hvis man har børn, er det meget børnevenligt derude, da der er små legepladser mellem hver af blokkene, skole er der lige over ved lindängen og der er også indkøbsmuligheder inden for overskuelig rækkevide, jeg har boet her i snart 3 år nu og er stadig godt tilfreds (især efter at jeg var fået plads i parkeringskælderen hvor min bil er låst inde) ;-P

Besvaret
Malmø er da en storby i forhold til sine omgivelser.
Må man sige...
Tror ikke du finder nogen steder i Malmø hvor der ikke har været eller kan opstå problemer med lidt knuste bilruder osv.
På Vestre Hamn oplever man sjældent den slags for de biler, der står parkeret udendørs...
Besvaret

Det er da godt at der er mulighed for at få bilen i en kælder da min kæreste ikke har tænkt sig at beholde vores skoda favorit af noget ældre dato, men vil udskifte den til en noget nyere model - og så ikke skoda selvfølgelig, det er da klart. Lad da barnet få den skide bil så... hi hi (man må jo udnytte fordelene ved at flytte til sverige så godt man nu kan) Betina

Besvaret

jeg skal lige tilføje at jeg var på venteliste i 2 år før jeg fik plads i parkeringskælderen, det er ikke så nemt at få plads der, det koster også noget mere end de udendørs pladser, men det er absolut der værd, især her om vinteren hvor dem som holder ude står og skraber is af bilerne, kan jeg hoppe ind i en dejlig varm bil istedet for ;-)

• 2 weeks later...
Besvaret

Lynge, det må være din joke. ;) Malmö er hovedby i Øresundsregionen, men i modsætning til København, ønsker man ikke at ødelægge en så smuk by. Derfor har man udbygget Malmö over broen, så man har et sted at anbringe alle de forfærdelige bygninger, man roder ind i Københavns Bymidte = Malmö K. :th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...