hr.w Skrevet January 16, 2006 Rapporter Skrevet January 16, 2006 Goddaw forum. Jeg selv og min hustru er endnu ikke flyttet til Sverige, men kigger MEGET i øjeblikket. Derfor surfer jeg lidt rundt - og dette forum er umiddelbart det mest aktive. Vi har kigget flere steder, men overvejer seriøst Lund som fremtidig base. Er der andre fra Lund - eller nogle der vil give deres besyv med om optimale steder at bo ?? mvh Jørgen Wassmann
Guest carspar Besvaret March 1, 2006 Rapporter Besvaret March 1, 2006 Ja vi bor i Lund på 4. år Vi er meget glade for at bo her og kan i allerhöjeste grad anbefale det. Af gode områder er der er der mange af, men hvad leder i efter? hus, ejerlejlighed eller lejebolig? Hvad leder i efter så kan jeg måske guide jer få rette vej (efter bedste formåen) Vi bor selv ved Annahem (Lund Nord) og bor i en 3 värelses på 80 kvm. på 4 sal (5. våning) vi har en vestvendt altan med fri udsigt fra turning torso i Malmö nord over til öst hvor solen står op. Himmelen er speciel hver dag vi ser ud over landskabet. Vi kan sidde 6-8 mennesker på altanen og grille med denne udsigt, jo det er livet. Men men vi har lige bestilt et hus som vi skal flytte ind i til februar näste år, så det er muliigvis til salg til indflytning marts 2007, men der et af områdets bedre.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu