annaogmichael Skrevet January 17, 2006 Rapporter Skrevet January 17, 2006 Så har vi endelig fået vores hus. I den forbindelse skal vi have fjernet vores tapet. Er der nogen herinde der kan fortælle os hvor vi i den forbindelse kan leje en ”Dampmaskine” (i ved godt hvad jeg mener)
Gio Besvaret January 17, 2006 Rapporter Besvaret January 17, 2006 Ethvert større byggemarked, går jeg ud fra. Måske endda også hos de større farvehandlere. Det var nok der jég ville starte med at kigge.
spiff Besvaret January 17, 2006 Rapporter Besvaret January 17, 2006 Hvis du har et helt hus du skal afdampe kan du evt. også overveje at købe en selv. Jeg købte selv en hos Färgtema i Mobilia til 6-700 SEK (så vist jeg husker). Den fungerer glimrende.
Sanni Besvaret January 17, 2006 Rapporter Besvaret January 17, 2006 Det klart billigste - også i længden - må være at leje hos Røverkøb i Kbh. Dér giver man 20 kr. pr døgn. De fungerer optimalt. I Bauhaus gav vi 130 SEk/ døgn, så der er mange penge at spare ved at gøre det i DK. I K Rauta kan man slet ikke leje, og det kan man heller ikke i Cheapy. Røverkøb it is.... ;)
splint Besvaret January 17, 2006 Rapporter Besvaret January 17, 2006 OBS!!! Vær lige opmærksom på at hvis i har gipsvægge, så er det ikke tilrådeligt at dampe tapeten af.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu