Jump to content

Hyre/afgift hvad hører med

Recommended Posts

Skrevet

Jeg ser flere steder at hyre/afgiften på lejligheder jo inkluderer vand og varme. Men betyder det at man så har frit forbrug af disse ting eller hvad? Hvad med disse vaskekældre, er vasken også gratis? Det så jeg et enkelt sted på hemnet. Så er der jo også kabel og internet nogle steder, men er det så en lille forbindelse og en "grundpakke" eller hvordan forholder det sig her? På Forhånd tak

Besvaret

Jeg kunne forestille mig at det er forskelligt fra forening til forening - det bedste vil nok være at høre ejendomsmægler/sælger i hvert enkelt tilfælde. Som eksempel dækker lejen hvor jeg bor: tv (ca. 15 kanaler), vand, varme (der er ingen målere, så det må være frit forbrug), og vaskekælderen er "gratis". Elektricitet er forbrugsafregnet.

Besvaret

Hos mig er det på samme måde, vand og varme samt vaskekælder en inkl. i hyren, dvs. frit forbrug, dog er vores hyre blevet sat lidt op inden for det sidste ½ år, pga stort varme forbrug. Det er jo det med "frit forbrug" kan være svært for nogen at styre, når der så opstår et overforbrug skal man også selv være med til at betale.

Besvaret
CAC> prøv at bruge søgefunktionen. Dette er behandlet meget udførligt tidligere.
Jeg takker for svarene og skammer mig en smule... troede faktisk at jeg havde undersøgt det.. men havde nok alligevel været lidt hurtig :rolleye:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...