Homer Skrevet January 22, 2006 Rapporter Skrevet January 22, 2006 ..det er ved at være tid til at flytte "rigtigt" på landet, og så skal man jo have sig et fornuftigt køretøj... Er der nogen der ved noget om Land Rover Discovery II? Har kig på en årgang 00 med V8 og automatgear. Den skal ikke køre vanvittig mange kilometer om året, men blot være pålidelig og ikke koste en jetjager at reparere... Takker i forvejen for velmenende, gode råd... :)
Furland Besvaret January 22, 2006 Rapporter Besvaret January 22, 2006 Popsmart bil! Næh skulle jeg vælge 4x4, så ville det til enhver tid være denne: Og til de lange ture om vinteren, ser den sådan ud: Intet slår en Geländervagen ud, og den kan købes til en billig penge på forsvarets auktioner pt. :D J/K
Futz Besvaret October 25, 2007 Rapporter Besvaret October 25, 2007 ..det er ved at være tid til at flytte "rigtigt" på landet, og så skal man jo have sig et fornuftigt køretøj... Er der nogen der ved noget om Land Rover Discovery II? Har kig på en årgang 00 med V8 og automatgear. Den skal ikke køre vanvittig mange kilometer om året, men blot være pålidelig og ikke koste en jetjager at reparere... Takker i forvejen for velmenende, gode råd... :) Ha ha, man kan sgu finde alle de spørgsmål man selv vil stille. Nu går jeg pudsigt nok i samme tanker som dig, var det et godt valg ? Har du haft nogle bekymringer ?
Guest Supermule Besvaret October 25, 2007 Rapporter Besvaret October 25, 2007 Følger de der sorte aflange tingester med???? For så vil jeg gerne ha' 3 stks.... Popsmart bil! Næh skulle jeg vælge 4x4, så ville det til enhver tid være denne: Og til de lange ture om vinteren, ser den sådan ud: Intet slår en Geländervagen ud, og den kan købes til en billig penge på forsvarets auktioner pt. :D J/K
NGO Besvaret October 26, 2007 Rapporter Besvaret October 26, 2007 Discovery II har været kendt for at have problemer med pladerne der ruster. Noget med overgangen mellem ramme (stål) og plader (alu) skal være isoleret af gummi. Disse gummibøsninger er/var svage på Discovery og hvis der går overgang mellem Stål og Alu så ruster Alu pladerne.
Homer Besvaret October 26, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 26, 2007 Ha ha, man kan sgu finde alle de spørgsmål man selv vil stille. Nu går jeg pudsigt nok i samme tanker som dig, var det et godt valg ? Har du haft nogle bekymringer ? Bilen er som sådan udmærket - et ordentligt skrummel som kommer frem overalt, men den er tørstig... Den er i øvrigt til salg hos Prestigeauto - med stor "Øresundsdebatrabat" ved hurtig handel... :) http://www.bytbil.com/carinfo.cgi?cid=2278591#
Futz Besvaret October 26, 2007 Rapporter Besvaret October 26, 2007 Bilen er som sådan udmærket - et ordentligt skrummel som kommer frem overalt, men den er tørstig... Den er i øvrigt til salg hos Prestigeauto - med stor "Øresundsdebatrabat" ved hurtig handel... :) http://www.bytbil.com/carinfo.cgi?cid=2278591# Den er lidt for dyr og jeg prøver at lave et bytte med Mercedes e320 kombi 1998.
Homer Besvaret October 26, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 26, 2007 Den er lidt for dyr Hvad vil du give? :) (uden MB i bytte)
Futz Besvaret October 26, 2007 Rapporter Besvaret October 26, 2007 Hvad vil du give? :) (uden MB i bytte) Hele min plan går ud på ikke at give en dyt men bytte lige over :) Hvis jeg skal ud og købe og have penge frem vil jeg have en disco 3. Det bliver dog først til næste år eller 2009 Vi har seriøst ikke brug for et bezinhungrende monstrum, selvom det kunne være sjovt. Hvad har du fået tilbudt i byttepris ?
Homer Besvaret October 29, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 29, 2007 Hele min plan går ud på ikke at give en dyt men bytte lige over :) Hvis jeg skal ud og købe og have penge frem vil jeg have en disco 3. Det bliver dog først til næste år eller 2009 Vi har seriøst ikke brug for et bezinhungrende monstrum, selvom det kunne være sjovt. Hvad har du fået tilbudt i byttepris ? Discovery III er et badekar, og jeg ville ikke tage den. Så hellere en Range Rover Sport hvis det skal være engelsk. Nu har jeg bestilt den nye Tiguan og så må vi se hvad Landroveren er værd når den lander,..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu