Wiberg Skrevet February 2, 2006 Rapporter Skrevet February 2, 2006 hej med jer. Som tidligere skrevet søger vi info om priser i Sverige, og denne gang mangler vi noget varmepriser og vandpriser - hjælp! har nogen noget info, så vi kan finde ud af hvad det koster at holde varmen, og drikke en "mug" te? Henrik
Wiberg Besvaret February 4, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret February 4, 2006 Fjernvarme/fjärrvärme Nu har jeg fået nogle af de oplysninger jeg manglede - men jeg kan IKKE finde ud af en pris på fjernvarme i SV - kan nogle hjælpe? Henrik PS:Tak for alle jeres oplysende indlæg i dette forum!
Nils Besvaret February 4, 2006 Rapporter Besvaret February 4, 2006 Hvis det er malmö, du mener, så er det eon, der leverer. Ellers er der jo stor forskel på, hvad den slags koster. For vand giver jeg for eksempel 0 kroner, men jeg ved, det er dyrere andre steder.
Wiberg Besvaret February 4, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret February 4, 2006 Tak Tak Nils Endelig lykkedes det mig at finde disse priser! Nu mangler jeg bare forsikringspriserne, det er sku svært uden dette svenske cpr nummer.... Henrik
Guest Mogens Besvaret February 4, 2006 Rapporter Besvaret February 4, 2006 Nu mangler jeg bare forsikringspriserne, det er sku svært uden dette svenske cpr nummer.... Den finder du on-line paa IF's web - du skriver blot et fiktivt nummer. Jeg ringede til dem, og forsikringsagenten gjorde det for mig ;-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu