Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Nogen der ved om jeg (når jeg flytter hinsidan om 3½ uge) må køre min brors engelsk indregistrerede bil i Dk og Sverige? Han har nemlig tilbudt at efterlade hans 500 SEL et par uger hos mig ;-)

Besvaret
Nogen der ved om jeg (når jeg flytter hinsidan om 3½ uge) må køre min brors engelsk indregistrerede bil i Dk og Sverige? Han har nemlig tilbudt at efterlade hans 500 SEL et par uger hos mig ;-)
I Sverige...umiddelbart ja. M.h.t. til Danmark er jeg mere i tvivl - men hælder dog til "ja", eftersom du er bosat i Sverige. Jeg ved det er vage svar...men måske andre kan kaste lidt mere lys over sagerne? :rolleyes:
Besvaret
I Sverige: I princippet nej' date=' men du bliver næppe straffet[/quote']Hvis ElPedro kørte en engelsk indregistreret firmabil i Sverige, så er det da tilladt. Hvof´ må han så ikke køre en privat vogn pludselig?
Besvaret
  • Hvem siger at han må køre i en engelsk indregistreret firmabil??
    Jag är bosatt i Sverige men arbetar åt ett engelskt företag och jag ska köra en tjänstebil här i landet. Bilen är engelskregistrerad. Får jag använda den här i landet? Ja, om bilen ägs av företaget och det är ett tillfälligt användande.

http://www.vv.se/templates/page3____3808.aspx Nu er ElPedro ikke ansat i et engelsk firma, i know. Men det lader ikke til at svenskerne har det store imod biler på forskellige udenlandske plader...generelt.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...