Guest jxhab Skrevet February 10, 2006 Rapporter Skrevet February 10, 2006 (redigeret .. skulle noedig tage fokus fra budskabet).. http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=334357 Jeg er rystet over hvor omfattende denne her sag er. Alt fra en dybt forskruet familie, til en kaempe menneskemasse der har faaet afloeb for deres forskruede fantasier, til et offentligt system der ikke har fungeret .. dybt rystende ...
Toft Besvaret February 10, 2006 Rapporter Besvaret February 10, 2006 Jeg poster sjaeldent links fra eb.dk Hvad mener du helt præcist? Er du bange for at blive sat i bås, fordi du nu har afsløret dig selv som værende en der læser EB? Synes sgu det er en underlig indledning på et indlæg at have, men sådan er det jo. Bare rolig, jeg læser også EB.dk hver dag. Og for mit vedkommende er det muligvis medvirkende, men absolut ikke alene EB's skyld - vi kan ikke alle være "normale"
Mmmelissa555 Besvaret February 10, 2006 Rapporter Besvaret February 10, 2006 Jeg poster sjaeldent links fra eb.dk, men hele denne her sag er jo dybt roestende ... http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=334357 Jeg er rystet over hvor omfattende denne he, r sag er. Alt fra en dybt forskuret familie, til en kaempe menneskemasse der har faaet afloeb for deres forskruede fantasier, til et offentligt system der ikke har fungeret .. dybt rystende ... aj hvor er det klamt..! stakkels börn Jeg tror bare han mente, at EB har det jo med at putte lidt ekstra krydderier på engang imellem. Nogen gange overdriver eller opdigter de lidt, men det er jo deres måde at tjene penge på. Jeg må da indrömme, at jeg også hellere läser EB end BT.
Guest jxhab Besvaret February 10, 2006 Rapporter Besvaret February 10, 2006 Hvad mener du helt præcist? Er du bange for at blive sat i bås, fordi du nu har afsløret dig selv som værende en der læser EB? Synes sgu det er en underlig indledning på et indlæg at have, men sådan er det jo. Bare rolig, jeg læser også EB.dk hver dag. Og for mit vedkommende er det muligvis medvirkende, men absolut ikke alene EB's skyld - vi kan ikke alle være "normale" Naeh.. Men jeg poster sjaeldent links fra EB fordi jeg synes det er utroligt sensationspraeget (og at man faar et daarligt nyhedsbillede hvis man kun laeser EB, eller andre enkelte aviser), men i dette her link var der en ret god oversigt. Jeg tror ikke EB laesere er mere eller mindre normale end andre laesere, men jeg tror det er sundt med lidt input fra andre medier end EB og for mit vedkommende nogle af de andre aviser. Saa nej jeg beklager hvis du foler der truffet, der skulle ikke laegges mere i det end at jeg sjaeldent poster indlaeg fra EB og eller fra Politikken og Borsen og .. ja jeg kunne blive ved. Ideen med indlaeget var ikke at pege fingre af EB laesere men mere at dele min vrede omkring emnet...
Toft Besvaret February 10, 2006 Rapporter Besvaret February 10, 2006 Saa nej jeg beklager hvis du foler der truffet' date=' der skulle ikke laegges mere i det end at jeg sjaeldent poster indlaeg fra EB og eller fra Politikken og Borsen og .. ja jeg kunne blive ved. Ideen med indlaeget var ikke at pege fingre af EB laesere men mere at dele min vrede omkring emnet...[/quote'] Du har ikke trådt mig over tæerne, jeg læser ligesom de fleste andre (gætter jeg på) nyheder fra diverse websites, bl.a. EB.dk, så man kan få et lidt bredere syn på diverse nyheder. Jeg tror ikke der er nogle der kun får deres nyheder fra et medie (f.eks EB), i hvert fald ikke folk der har adgang til nettet. Der skal dog nok være nogle ældre der sværger til papir aviser, og de får måske kun news via deres "sædvanlige avis". Synes det er helt fint at linke, men din indledning før, den virkede bare komisk på mig :)
Guest jxhab Besvaret February 10, 2006 Rapporter Besvaret February 10, 2006 Du har ikke trådt mig over tæerne, jeg læser ligesom de fleste andre (gætter jeg på) nyheder fra diverse websites, bl.a. EB.dk, så man kan få et lidt bredere syn på diverse nyheder. Jeg tror ikke der er nogle der kun får deres nyheder fra et medie (f.eks EB), i hvert fald ikke folk der har adgang til nettet. Der skal dog nok være nogle ældre der sværger til papir aviser, og de får måske kun news via deres "sædvanlige avis". Synes det er helt fint at linke, men din indledning før, den virkede bare komisk på mig :) Det er taget til eftertragtning, jeg har ogsaa fjernet den da jeg godt kan se din pointe :) God weekend..
Miss W Besvaret February 10, 2006 Rapporter Besvaret February 10, 2006 og hvilken "afveksling"... suk! Jeg er rystet over hvor omfattende denne her sag er. Alt fra en dybt forskruet familie, til en kaempe menneskemasse der har faaet afloeb for deres forskruede fantasier, til et offentligt system der ikke har fungeret .. dybt rystende ... Jeg får ganske enkelt kvalme af at læse sådan noget. Hvad f..... foregår der i hovedet på sådan nogle mennesker?... Fy for pokker.. det er en syg historie! / Winnie
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu