Simon Irgens Skrevet February 20, 2006 Rapporter Skrevet February 20, 2006 Jeg skal flytte over broen og leder efter bolig. Er vejen fra malmø til Skurup/Ystad landevej eller motorvej? Hvis landevej, hvorn er trafikken og lign??? Mvh Simon
Kim H Besvaret February 20, 2006 Rapporter Besvaret February 20, 2006 Vejen fra Malmö til Ystad hedder E65. Fra Malmö til nogle få km øst for Svedala er den 4-sporet motorvej. Videre mod øst er det almindelig landevej - uden adskillelse mellem de to kørselsretninger. Ved frakørsel til Sturup er der et kort stykke med 70 km/t. Et par km længere mod øst bliver vejen til en 2+2 sporet almindelig landevej - med stålwireadskillelse mellem kørselsretningerne. Frem mod Skurup er der to steder, hvor der i forbindelse med en krydsende vej sker indsnævring til et spor i hver retning. Ved Skurup skifter landevejen karakter til at være 1+2 skiftende med 2+1 - stadig med stålwireadskillelse mellem kørselsretningerne. På dette sidste stykke mod Ystad kan det være problematisk at komme frem, hvis et langsomtkørende køretøj har "erobret" en strækning med kun et spor. Derimod er strækningen Malmö-Skurup normalt alene begrænset af gældende hastighedsbegrænsninger. Køretiden fra Skurup til Malmös Ydre Ringvej er ca. 20 minutter.
skallstorp Besvaret February 20, 2006 Rapporter Besvaret February 20, 2006 Det er en udmärket vej Jeg körer til Kastrup den vej hver dag. Ingen problemer hverken frem eller tilbage. Men der kan väre lidt langsom trafik ved Börringe. Og der er skönt på denne egn !
BS Besvaret October 14, 2006 Rapporter Besvaret October 14, 2006 Hvordan er den så hvis man skal fra Svedala til broen kl 06, 07 eller 08? Kl 0430 når jeg kører er det nok ikke så slemt. Tænker mere på den bedre halvdel der skal møde på lidt andre tider :D
skallstorp Besvaret October 15, 2006 Rapporter Besvaret October 15, 2006 Svedala Jeg kører fra Skurup og ind til SVedala for at hente min søn. Bare mellem 7.30 og 8.00 oplever jeg lidt trafik. Men det er mest der hvor jeg skal dreje fra motorvejen og til venstre ad 108. Ellers er der ikke noget med at det går langsommere ved denne tid. Og uanset at der skulle være lidt ekstra trafik betyder det ikke noget. Svenskere er jo gode til at køre i højre side. Så ingen problem Svedala - broen uanset tid.
BS Besvaret October 15, 2006 Rapporter Besvaret October 15, 2006 Takker. For det område er int. i forb. med huskøb.
BS Besvaret October 15, 2006 Rapporter Besvaret October 15, 2006 Takker. For det område er int. i forb. med huskøb.
Kim H Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Jeg passerer Svedala på vej mod Malmö omkring kl. 7. Der er trafik, men ikke noget som ligner kødannelse. Lige før Malmös ydre ringvej bliver trafikken tættere, men stadig ikke noget som kan sammenlignes med dansk myldretidstrafik. Det er hastighedbegrænsningerne som styrer.
BS Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Ja der må jo godt være andre biler men det skulle jo gerne flyde hvilket det også tyder på det gør. Endnu engang tak for info.
Bjarne233 Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Kan da lige tilføje mine egne erfaringer.....trafik fra Svedala til bro....har aldrig oplevet problemer !! At bo i Svedala: Super by, har alt hvad man skal bruge uden at være storby. Vi bor i Tegelbruks-området, og bortset fra de bygger en ordentlig røvfuld nye boliger her for tiden er det et rigtig dejligt område (her hilser man faktisk på hinanden :th2: ) Kan varmt anbefales....... Hvilket en del dankere faktisk har opdaget. Forhåbentlig velkommen.
BS Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Bjarne. Det hus jeg lige fandt ligger i Aggarp, lidt uden for byen hvilket er liiiige efter mit hoved. Dog ikke efter kærestens hoved. Så det hus bliver det nok ikke. Men Svedala ligger fint og er ikke steget så voldsomt i pris endnu som så meget andet. Derfor synes jeg det er et spændende område. Hvor lang tid bruger du hjemmefra og til broen uden at køre som en gal?
Nulla Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Jeg kører svedala søborg på 50 min og det meste af tiden er man sgu på ring 3.........aldrig prob til og fra broen som tager 15 min herfra i lupoèn ......10 min på firebladen
Bjarne233 Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Se konens svar ovenfor Aggarp er ellers rigtig hyggelig !!! Og det er jo som sagt liiiige ude for Svedala.....så man er ikke så isoleret som man umiddelbart skulle tro.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu