Fagerland Skrevet February 20, 2006 Rapporter Skrevet February 20, 2006 Hej, Det lykkedes mig på et tidspunkt, at finde en hjemmeside med opgørelse over prisstigning/prisfald for hele Sverige på boligere. På denne hjemmeside var det også muligt, at gå helt ned i deltaljer omkring bydele i svenske byer. Der i blandt Malmø. Er der nogle som kender til denne hjemmeside, for jeg kan ikke huske hvad den hed. Ps. Vi flytter tirsdag den 28/2 til Carl Gustafs väg, og glæder os meget. /Fagerland
Homer Besvaret February 20, 2006 Rapporter Besvaret February 20, 2006 Måske her: http://www.bjurfors.se/ Vælg "aktuell prisstatistik"...
Nils Besvaret February 20, 2006 Rapporter Besvaret February 20, 2006 Den rigtig detaljerede er i hvert fald på Mäklarsamfundets hjemmeside...
charmiz Besvaret February 20, 2006 Rapporter Besvaret February 20, 2006 Bjurfors.se er god nok.. Jeg fandt ihvertfald det hus vi lige har købt i Blekinge.. Eneste hussalg i perioden.. En prisstigning på 6%.. Det kunne have været vildere, men vi står jo ikke just og skal sælge og når vi først har fået sat huset i stand, så skal I se løjer..
Toft Besvaret February 21, 2006 Rapporter Besvaret February 21, 2006 Det kunne have været vildere' date=' men vi står jo ikke just og skal sælge og når vi først har fået sat huset i stand, så skal I se løjer.. [/quote'] Lidt svært at forstå hvad du prøver at sige Der er jo ikke mange løjer i at se dine mursten blive mere værd, det er kun sjovt den dag I skal sælge.
Fagerland Besvaret February 21, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret February 21, 2006 Toft: Det kunne tænkes, at jeg blot var interesseret i, at se en økonomisk udvikling i området, og eventuelt lave en sammenligning med københavn, som vi flytter væk fra. Hvis jeg ville have oplyst en prisstigning, så havde jeg nok stillet spørgsmålet under bolig, og stille spørgsmålet mere direkte....
Toft Besvaret February 21, 2006 Rapporter Besvaret February 21, 2006 Toft: Det kunne tænkes, at jeg blot var interesseret i, at se en økonomisk udvikling i området, og eventuelt lave en sammenligning med københavn, som vi flytter væk fra. Hvis jeg ville have oplyst en prisstigning, så havde jeg nok stillet spørgsmålet under bolig, og stille spørgsmålet mere direkte.... Hvis du gad og læse hele mit indlæg, så ville du nok fatte at jeg quotede Charmiz, og at mit indlæg dermed ikke er adresseret til dig.
leon Besvaret February 21, 2006 Rapporter Besvaret February 21, 2006 Der var på et tidspunkt et link til en side hvor man kunne se hvad villaerne var blevet solgt for, er der en der kan huske hvad siden hedder? Jeg har prøvet søgefunkt. 100 gange uden det rette resultat ;-) Mvh Leon
Nils Besvaret February 21, 2006 Rapporter Besvaret February 21, 2006 Der var på et tidspunkt et link til en side hvor man kunne se hvad villaerne var blevet solgt for, er der en der kan huske hvad siden hedder? Jeg har prøvet søgefunkt. 100 gange uden det rette resultat ;-) Mvh Leon Alle de gode links er på Pendlerguiden Bolig.:p
charmiz Besvaret February 21, 2006 Rapporter Besvaret February 21, 2006 Lidt svært at forstå hvad du prøver at sige Der er jo ikke mange løjer i at se dine mursten blive mere værd, det er kun sjovt den dag I skal sælge. Ved godt jeg er et vrøvlehoved Men du har ret, det er også der hvor jeg vel hen. Altså at jeg jo egentlig ikke kan bruge det til noget at husene stiger med 6% i mit område, da jeg ikke skal sælge her og nu..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu