Carsten Olsen Skrevet February 20, 2006 Rapporter Skrevet February 20, 2006 Jeg overvejer at flytte til sverige, detv er umuligt at få råd til nogrt i København og jeg vil gerne være så tæt på mine unger. Jeg har kig på Malmø, eller? vil godt ha noget grønt omkring mig og lidt luft gør heller ikke skade. Der så mange ting der rumstere rundt i hovedet og det er lidt svært at overskue. Har imidlertid et par spørgsmål. 1. er der nogen områder man skal ungå, tænker her på ghettoer, nord-syd-øst eller vest Malmø.(ikke fordi jeg på nogen måde er rasistisk anlagt). 2. Hvad er bedst mht. bank? Jeg skal arbejde i danmark, låne penge til en lejlighed. På forhånd tak.
Miriam Besvaret February 20, 2006 Rapporter Besvaret February 20, 2006 Jeg overvejer at flytte til sverige, detv er umuligt at få råd til nogrt i København og jeg vil gerne være så tæt på mine unger. Jeg har kig på Malmø, eller? vil godt ha noget grønt omkring mig og lidt luft gør heller ikke skade. Der så mange ting der rumstere rundt i hovedet og det er lidt svært at overskue. Har imidlertid et par spørgsmål. 1. er der nogen områder man skal ungå, tænker her på ghettoer, (ikke fordi jeg på nogen måde er rasistisk anlagt). 2. Hvad er bedst mht. bank? Jeg skal arbejde i danmark, låne penge til en lejlighed. På forhånd tak. Hej Carsten Brug lidt tid på søge funktionen herinde, så finder du svar på alle dine spørgsmål...Held og lykke med det.
Carsten Olsen Besvaret February 21, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret February 21, 2006 Tak det vil jeg så prøve.
Morten K Besvaret February 22, 2006 Rapporter Besvaret February 22, 2006 Hej Carsten, Hvis du gerne vil have lidt plads og lidt grønt om dig er Annestad et rigtig lækkert kvarter som stadig ligger meget tæt på Danmark (anden afkørsel efter broen). Prøv evt at kig på www.annestad.nu . Det er også cirka 40% danskere der bor derovre. Med hensyn til bank kan jeg kun anbefale som Miriam nævnte at bruge søgefunktionen, da der er mange forskellige meninger :-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu