Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej, Jeg står og skal gøre rede for det ekstra fradrag jeg får ved køb af bil. :confused: Nogen der har nogle gode link til skat hvor man kan se præcist hvor meget fradrag man for for brobizzen og samt et sted hvor man kan regne de præcise km ud mellem dk og se. Feks. kan man jo regne km præcist ud herhjemme på skats hjemmeside, men ikke mellem dk og sverige, eller???:confused: Endvidere hvilke takster der er gældende ved befordringsfradrag. På forhånd tak. Ps. jeg har søgt, men kunne ikke finde links. Kan godt være det bare er mig, men så venligst hjælp mig...:new:

Besvaret

Mht dine km. så kan du jo tage krak og vælge du kører fra CPH lufthavn også til din arbejdsplads. Resten af vejen i sverige måler du med din bil. Hvis skat så ikke er enig må de jo fortælle hvor langt de synes der er også tager du den derfra. Men jeg har aldrig oplevet problemer med de har været uenige selvom jeg i visse tilfælde har lagt 1-2 km extra på. Så længe du ikke prøver at overbevise dem om at der er 26km fra rådhuspladsen til lufthavnen så går den nok:th2: På skat.dk kan du finde de gældende km takster. Fandt da også dette glimragende link til dig http://pendler.scanianet.dk/skat/#BEFORDRINGSFRADRAG

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...