Mchael Lars Olsen Skrevet March 2, 2006 Rapporter Skrevet March 2, 2006 Hej med jer ... Jeg arb. i Herlev (Hørkær) og har set en del biler med SE nummer plader. Jeg tænkte om det var nogen af os herinde. Vi flytter til august og det ville da være rart hvis man engang imellem kunne køre sammen. Forårshilsner ...
ccdj Besvaret March 2, 2006 Rapporter Besvaret March 2, 2006 Hej med jer ... Jeg arb. i Herlev (Hørkær) og har set en del biler med SE nummer plader. Jeg tænkte om det var nogen af os herinde. Vi flytter til august og det ville da være rart hvis man engang imellem kunne køre sammen. Forårshilsner ... Min kæreste arbejder på Marielundvej, det er vist lige der omkring. Men han er ikke værd at følges med :D ......Da hans arbejdstider kan varierer meget, alt efter hvor mange kunder der er i "butikken" Men held og lykke med jeres flytning , Sverige er dejligt !!!....... "Nu også med fulgleinfluenza" Smil fra Christina
thomas_lund Besvaret March 2, 2006 Rapporter Besvaret March 2, 2006 Jeg har p.t. en konsulentkontrakt med Kbh Amt, og kører hver dag til Amtsgården i Glostrup. Tit skal vi til KAS Herlev, og de kære amtsansatte vil hellere køre med mig end deres egen rustkasse :-)
Simon Irgens Besvaret March 3, 2006 Rapporter Besvaret March 3, 2006 Arbejder i Herlev, alm kedeligt 8- 4 job i ved, lige inden skovlunde(frederikssundsvej) nærmere betegnet Mvh Simon Irgens
Malezar Besvaret March 7, 2006 Rapporter Besvaret March 7, 2006 Min kæreste arbejder på Marielundvej, det er vist lige der omkring. Men han er ikke værd at følges med :D ......Da hans arbejdstider kan varierer meget, alt efter hvor mange kunder der er i "butikken" Men held og lykke med jeres flytning , Sverige er dejligt !!!....... "Nu også med fulgleinfluenza" Smil fra Christina Hehe... Jeg arbejder også på Marielundvej....ihvertfald en 3 uger endnu ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu