Kira Besvaret March 14, 2006 Rapporter Besvaret March 14, 2006 Ja kan godt forstå din forvirring - men gad bare ikke starte min egen pc op igen :D
Miriam Besvaret March 14, 2006 Rapporter Besvaret March 14, 2006 Vi er på ski weekend oppe nord på, så vi kan desværre ikke komme :( Men lad os finde en Lørdag eller Søndag. Hvor vi kan kan ses, i er velkomne til at komme ned forbi med ham. Så både vi og hundene kan hilse på hinanden ;) Smil fra Christina Ja det må vi lige få gjort :-)
Heidi Besvaret March 14, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 14, 2006 Hvad siger i til søndag den 2 april... Det kunne være så hyggeligt møde jeres hunde :D Vi kan sagtens mødes i Malmø området, bare der er nogen der kender en lukket hundelufteplads... vi er mindre kendt i Malmø, har faktisk ikke være der siden .. hmmm 1992 Milka spiser ikke nogen, med mindre det er mus, rotter eller hestefoder ?? Men vil da godt tro at Bimmer *fnis* kan ligge (trygt og godt) i munden på Simba, den er godt nok bette den Bimmer... Held og lykke med udstillingen til jer der skal afsted.
Kira Besvaret March 14, 2006 Rapporter Besvaret March 14, 2006 Vi er klar 2. april - jeg skal godt nok have nattevagt, men jeg står vel op på et tidspunkt Der er en lukket lufteplads lige her i "baghaven" bagved stadion og ishockeyhal - og den er temmelig stor. Tak tak - vi skal gøre vores bedste
ccdj Besvaret March 14, 2006 Rapporter Besvaret March 14, 2006 Det kunne være så hyggeligt møde jeres hunde Vi kan sagtens mødes i Malmø området, bare der er nogen der kender en lukket hundelufteplads... vi er mindre kendt i Malmø, har faktisk ikke være der siden .. hmmm 1992 Milka spiser ikke nogen, med mindre det er mus, rotter eller hestefoder ?? Men vil da godt tro at Bimmer *fnis* kan ligge (trygt og godt) i munden på Simba, den er godt nok bette den Bimmer... Held og lykke med udstillingen til jer der skal afsted. Jeg vil geeerne d. 2 april :D kan bare ikke lige komme på hvor det skal være??? når du siger lukket hundelufte plads bliver min hjerne nemlig helt blank .....kender kun de der små "hunderastegårde" der ligger overalt i malmö men de er sku for små!! hmmmmm....hvis nogen kan komme på et sted, ville det være super. Mine umiddelbare forslag er: tur langs stranden ved Ribersborg (ikke hundeområdet) men mod bade anstalten. eller ude ved Torup/Bara der ligger en lille skov der er rigtig hyggelig. Begge steder vil jeg betegne som sikre dvs. langt fra trafikeret vej, selvom de ikke er aflukket. Det var mine forslag!! ;) smil far Christina
Miriam Besvaret March 14, 2006 Rapporter Besvaret March 14, 2006 Det kunne være så hyggeligt møde jeres hunde :D Vi kan sagtens mødes i Malmø området, bare der er nogen der kender en lukket hundelufteplads... vi er mindre kendt i Malmø, har faktisk ikke være der siden .. hmmm 1992 Milka spiser ikke nogen, med mindre det er mus, rotter eller hestefoder ?? Men vil da godt tro at Bimmer *fnis* kan ligge (trygt og godt) i munden på Simba, den er godt nok bette den Bimmer... Held og lykke med udstillingen til jer der skal afsted. Hov hov den er da 8 uger i morgen :)
larscph Besvaret March 14, 2006 Rapporter Besvaret March 14, 2006 Det kunne være så hyggeligt møde jeres hunde :D Milka spiser ikke nogen, med mindre det er mus, rotter eller hestefoder ?? Men vil da godt tro at Bimmer *fnis* kan ligge (trygt og godt) i munden på Simba, den er godt nok bette den Bimmer... Den 2. april tror jeg godt vi kan :) Det ville altså være hyggeligt! Simba bærer faktisk gerne rundt på små ting, men det plejer nu at være cola flasker eller andet "mundret" som hun - meget stolt - får lov til at bære ind fra garagen....
Miriam Besvaret March 14, 2006 Rapporter Besvaret March 14, 2006 Den 2. april tror jeg godt vi kan :) Det ville altså være hyggeligt! Simba bærer faktisk gerne rundt på små ting, men det plejer nu at være cola flasker eller andet "mundret" som hun - meget stolt - får lov til at bære ind fra garagen.... Tror sku ik vi tør kommer
larscph Besvaret March 14, 2006 Rapporter Besvaret March 14, 2006 Tror sku ik vi tør kommer Hihi.. Hvad nu hvis jeg lover at hun er i snor? ;) Og hun er jo faktisk en meget venlig vovse, bortset fra at spise og ligge og dase i en solstribe hele dagen - er det bedste hun ved at blive nusset bag øret eller tage en eftermiddagslur i sofaen med undertegnede.... :D
Miriam Besvaret March 14, 2006 Rapporter Besvaret March 14, 2006 Hihi.. Hvad nu hvis jeg lover at hun er i snor? ;) Og hun er jo faktisk en meget venlig vovse' date=' bortset fra at spise og ligge og dase i en solstribe hele dagen - er det bedste hun ved at blive nusset bag øret eller tage en eftermiddagslur i sofaen med undertegnede.... :D[/quote'] Jeg er nok mere bange for din vovse end Bimmer er Så vi må se på det, men det kunne da helt klart være hyggeligt, jeg har sikkert også 100 spørgsmål jeg lige kan få fyret af (min første hund) :th2:
larscph Besvaret March 14, 2006 Rapporter Besvaret March 14, 2006 Jeg er nok mere bange for din vovse end Bimmer er Så vi må se på det' date=' men det kunne da helt klart være hyggeligt, jeg har sikkert også 100 spørgsmål jeg lige kan få fyret af (min første hund) :th2:[/quote'] Ai.. Du skal altså ikke være bange for Simba! Hun er måske nok stor, men altså fredsommeligheden selv. Du ved, Grand Danois har faktisk ry for at være meget børnevenlige og have en kæmpe, kæmpe tålmodighed....
Miriam Besvaret March 14, 2006 Rapporter Besvaret March 14, 2006 Ai.. Du skal altså ikke være bange for Simba! Hun er måske nok stor' date=' men altså fredsommeligheden selv. Du ved, Grand Danois har faktisk ry for at være meget børnevenlige og have en kæmpe, kæmpe tålmodighed....[/quote'] Ok så tør jeg godt
larscph Besvaret March 14, 2006 Rapporter Besvaret March 14, 2006 Ok så tør jeg godt Et let trick er.. Har man noget - hvad som helst - der kan spises så har man en ven for livet. Større madøre end Simba findes nok næppe! :p
Miriam Besvaret March 14, 2006 Rapporter Besvaret March 14, 2006 Et let trick er.. Har man noget - hvad som helst - der kan spises så har man en ven for livet. Større madøre end Simba findes nok næppe! :p Bare den så ikke tager fejl af en god bid og Bimmer :)
larscph Besvaret March 14, 2006 Rapporter Besvaret March 14, 2006 Bare den så ikke tager fejl af en god bid og Bimmer :) Næppe.. Blandt favoritterne findes salat og isterninger(!?!?)
Kira Besvaret March 15, 2006 Rapporter Besvaret March 15, 2006 Christina: Bag ved stadion og Ibis hotel - den er ihvertfald 3 gange så stor som dem jeg har set ved Almvik og Stolpelösa. Der er fint hegnet ind. Vi kan jo også sagtens finde noget uden indhegning, men så er det jo med snor på. Men det kan det jo selvfølgelig også være.
Sanni Besvaret March 19, 2006 Rapporter Besvaret March 19, 2006 Super! Trine kommer gerne d. 2. med Rösti :) Jeg er selv ikke hjemme, men det vil vi smadder gerne uanset hvor det bliver. Synes nu Ribersborg lyder bedst? Tør godt regne med, hvor hunde er, bliver hunde - dvs ingen stikker, når alle har det sjovt lige om benene på os? Anyway - Rösti og Trine er friske! :th2:
Peteomagic Besvaret March 26, 2006 Rapporter Besvaret March 26, 2006 Tyzon. Jamen vil da med glæde deltage i en hundelufter tur, nå vi ankommer til november. Tyzon elsker andre hunde, så det ville være dejligt. Har set der er et indhegnet hunde lufter sted lige ven bunkeflo/annestad.
Peteomagic Besvaret March 26, 2006 Rapporter Besvaret March 26, 2006 Er åbenbart ikke verdensmester til at sætte billeder ind, det blev ti to vedhæftet filer i stedet for at vise billeder af Tyzon... hhmm, tag et kursus Peter.
Kira Besvaret March 30, 2006 Rapporter Besvaret March 30, 2006 Er der stemning for en luftetur på søndag den 2/4 lidt over middag jeg har nemlig nattevagt??
Heidi Besvaret March 30, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 30, 2006 Vi er stadig klar... kommer 2 "mand" høj og en krudtugle af en Milka:th2: Skal bare lige vide en nærmere adresse og om det muligt at parkere, da vi kommer nordfra. Det ser umibbelbart ud til at blive ok vejr, så vi medbringer lidt kaffe og sånt. Skal vi sige kl 13... så er Milka heller ikke så sulten endnu Står det ned i stænger forbeholder vi os dog retten til at blive hjemme på sofaen ;)
Kira Besvaret March 31, 2006 Rapporter Besvaret March 31, 2006 Det lyder fint Heidi. Men hvis der ikke er andre forslag så er der som sagt den store hundegår/fold kald det hvad du vil lige i "baghaven", hvor de kan løbe løs. Men vi ser hvor stor tilslutning der er.
Heidi Besvaret April 2, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret April 2, 2006 Hvem kommer.... ??? og hvor er det henne..
Lynge Besvaret April 2, 2006 Rapporter Besvaret April 2, 2006 Hvem kommer.... ??? og hvor er det henne.. Heidi, jeg ved Kira har sendt en PM til dig:thumbup:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu