Nif Skrevet March 15, 2006 Rapporter Skrevet March 15, 2006 Heeej. Er der nogen derude som kan lave varmeberegninger for et hus. Er lige igang med et hus projekt, og kommunen vil have varmeberegninger over husets energibehov. *EDIT* Eller kender nogen som kan/vil gøre det.
Pfrylle Besvaret January 5, 2007 Rapporter Besvaret January 5, 2007 Hej Faldt lige over dit indlæg, ved godt at den er gammel. Men har du stadig gang i projektet? For ellers er det da noget man kan kigge på. MVH Paw
Nif Besvaret January 6, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 6, 2007 Hej Faldt lige over dit indlæg, ved godt at den er gammel. Men har du stadig gang i projektet? For ellers er det da noget man kan kigge på. MVH Paw Jeg fik den klaret. Jeg måtte tage til et firma i Helsingborg. Det overraskede mig godt nok med prisen. Kostede kun omkring 1.400.-sek og havde regnet med omkring de 10k
Pfrylle Besvaret January 7, 2007 Rapporter Besvaret January 7, 2007 Ok, så du fik det ordnet. Men det er jo lige så snart at det er rådgivende firma som skal ind og regne på det, så begynder det at koste knaster. Så de har brugt 2-3 timer på det, og så kommer det op i det prisleje Ellers synd jeg ikke havde set din forspørgsel noget før, eller ville jeg da gerne have hjulpet dig. Men ellers hvis der er andet byggeteknisk du skal have hjælp til så må du bare sige til:th2: Mvh Paw
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu