copyguy Skrevet March 16, 2006 Rapporter Skrevet March 16, 2006 øv min lyd falder jævnligt ud, min antenne, siger ellers at den modtager excellent, og billedet står osse fint skarpt, , kører både alm stereo, og så digital(skifter for at prøve om det evt ku ha haft nogen betydning) men heller ik det hjalp, øv. tror i det blir bedre efter den 1, når alle de dk har skiftet til ren digital?, de svenske kanaler er der intet problem med, og så mangler jeg ellers osse lige undertekster på tv2, men det er til at leve med.
Guest palle Besvaret March 16, 2006 Rapporter Besvaret March 16, 2006 Jeg har lydudfald på dansk TV2, men mit tv er tussegammelt. Jeg har ingen problemer på andre kanaler
claus Besvaret March 16, 2006 Rapporter Besvaret March 16, 2006 Det er jo kun i en test periode nu.... men nej jeg tror ikke det bliver meget bedre.... problemet med digitale signaler er , at enten er der noget.... eller også er der ingenting.....
lovebuine Besvaret March 19, 2006 Rapporter Besvaret March 19, 2006 øv min lyd falder jævnligt ud, min antenne, siger ellers at den modtager excellent, og billedet står osse fint skarpt, , kører både alm stereo, og så digital(skifter for at prøve om det evt ku ha haft nogen betydning) men heller ik det hjalp, øv. tror i det blir bedre efter den 1, når alle de dk har skiftet til ren digital?, de svenske kanaler er der intet problem med, og så mangler jeg ellers osse lige undertekster på tv2, men det er til at leve med. hvordan finder du overhovedet tv2 & DR, jeg kan kun finde de svenske kanaler??
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu