Miriam Skrevet March 17, 2006 Rapporter Skrevet March 17, 2006 Er du indehaver af en SUV med permanent firhjulstræk, og har du lyst til at deltage i et SUV Allroad kursus? Vi (BMW Klubben) har alieret os med Steen Larsen som er instruktør i Land Rover klubben, og med mange års erfaring med den slags. Steen vil sørge for de rigtige informationer, så vi får en sjov og lærerig dag. Formålet er egentligt ikke tærren kørsel eller offroad i store muderhuller. Man kan sige at det bliver en kombination af almindelige veje og det vi kan kalde ”semirough”. Helt uden fare for bilen eller føren, men hvor der stadig er mulighed for at prøve nogle grænser af hvis man vil, under kyndig vejledning og guiding, derfor navnet Allroadkursus. Stedet er Gisselfeld Gods ved Næstved og det finder sted d. 9 april. Hvis du er interesseret så kontakt mig eller Michael (3125 1040) for mere info. Og for at få hele programmet. :th2:
Peteomagic Besvaret March 26, 2006 Rapporter Besvaret March 26, 2006 Lyder som en rigtig super sjov dag, får dog først min VW Toureg når jeg kommer til Sverige til november.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu