Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej, Jeg har fået en bemærkning fra vv om at min bil skal til kontrollbesiktning. Hvor bestiller jeg tid til det? er det noget man kan gøre online? Og er der nogle der ved hvor grundige de er? Bla. mht. bremser, utætte slanger osv.? :scared:

Besvaret

De er ikke mindre grundige i sverige. Heldigvis da. Utæt bremseslange er jeg da ihvertfald glad for de vil opdage. Specielt hvis du skulle køre i nærheden af mig en dag:scared:

Besvaret

Mener nu ikke jeg har skrevet noget om mine bremseslanger var utætte... Nævnte blot slanger og omtaler den slange der går op til servovæskebeholderen, eller hvad det hedder. Og mht. bremser, er det den ene klods bagtil der skal skiftes, men det kan jeg ikke nå inden syn, derfor spørgsmålet. Men som sædvanlig skal Brizz lige kaste op i hvert indlæg... :sick:

• 2 weeks later...
Besvaret
Mener nu ikke jeg har skrevet noget om mine bremseslanger var utætte... Nævnte blot slanger og omtaler den slange der går op til servovæskebeholderen, eller hvad det hedder. Og mht. bremser, er det den ene klods bagtil der skal skiftes, men det kan jeg ikke nå inden syn, derfor spørgsmålet. Men som sædvanlig skal Brizz lige kaste op i hvert indlæg... :sick:
Ja hvis du læser dit indlæg igen kan man jo se du spørger hvor let man kan komme igennem et syn. Derfor stiller jeg da spørgsmål tegn ved hvad du vil slippe igennem med. At du så ikke kan tåle nogen kommenterer det siger jo så mest om dig.
Besvaret
De er ikke mindre grundige i sverige. Heldigvis da. Utæt bremseslange er jeg da ihvertfald glad for de vil opdage. Specielt hvis du skulle køre i nærheden af mig en dag:scared:
Hvor er det lige at ovenstående er gavnligt i denne tråd?
Besvaret

Om jag uppfattade detta rätt så ville Brizz bara peka på att bilprovningen upptäckte att han hade en dålig bränsleslang, och att han (o alla andra) är glada för att det upptäcktes. vem är det som kastar upp egentligen?

Besvaret

Har aldrig haft problemer til syn. Tværtimod. De har på peget at det måske snart ville være en god ide at få skiftet bremser da de var ved at være slidte men kunne jo vise at de stadig virkede som de skulle. Men synes det er underligt at spørge om hvor grundige de er.

Besvaret

Nu arb jeg som synsinspektør i dk.. Og her forleden dag fik vi en svensk reg. mazda 626 ind som en dame ville have over på danske nr.plader Bilen var nysynet i sverige... Og jeg lyver ikke hvis jeg siger at bilen var fuldstændig røvpulet på alle tænkelige måder! Den var genemtærret adskillige steder, forurenede, bremsede skævt, bremserør tærret og lækkede fra smøresystemet! Synest blev stoppet inden at det var helt udført pga alt for mange mangler og defekter.. Damen fik at vide at hendes bil var i så dårlig stand og at hun godt kunne halte hjem og få sørget for at hendes bil min var i en bare nogenlunde stand! så man i det mindste kunne give den et omsyn i stedet for et helt nyt syn.. Ved ikke, måske havde han bare stået med hovedet oppe i røven på sig selv den svenske synsmand! Men det var ihvertfald synd for damen, som regnede med at hendes bil var i en sikkerhedsmæssigt forsvarlig stand!

Besvaret

De oplevelser findes også i DK desværre. Den oplevelse jeg har haft med bilprövningen herovre i 2 tilfælde har være god og de har været grundige.

Besvaret

Ja jeg forstod det også som utæte bremseslanger lige som Brizz gjorde. De gange jeg har prøvet at få en spand igennem har de dumpet første gang. Det er P.... belastende. Men nok meget godt. De har ikke sløset med det og har været meget hjælpsomme og fortalt og forklaret. I DK fik jeg synet et Bravo HGT med en masse konstruktive ændringer som aldrig burde kunne lade sig gøre. Så synes at der har været mere i det de laver i S.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...