Hoffmann Skrevet March 24, 2006 Rapporter Skrevet March 24, 2006 Jeg er desværre nødt til at sælge min Audi... Den er lige efter bogen og køre bare. Hvis du har en mindre bil helst diesel, er jeg med på en bytte handel... http://www.blocket.se/vi/7400670.htm?ca=23_11_s
spinner Besvaret March 24, 2006 Rapporter Besvaret March 24, 2006 Hmm, ellers bilen øverst på min liste... :o Hvorfor er der ikke eet eneste forsikringsselskab der er i stand til at oplyse en pris på forsikring via Internet ... Det er da irriterende...
Hoffmann Besvaret March 24, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 24, 2006 Hmm, ellers bilen øverst på min liste... :o Hvorfor er der ikke eet eneste forsikringsselskab der er i stand til at oplyse en pris på forsikring via Internet ... Det er da irriterende... Jeg giver idag 9000 sek pr. år..ved länsforsikringar skåne.
Gio Besvaret March 24, 2006 Rapporter Besvaret March 24, 2006 Hmm, ellers bilen øverst på min liste... :o Hvorfor er der ikke eet eneste forsikringsselskab der er i stand til at oplyse en pris på forsikring via Internet ... Det er da irriterende...Fordi, hvis de kunne, så ville det altid kun være et estimat. Ikke noget du ville kunne bruge til noget i sidste ende, oftest. Du skal bruge dit svenske cpr-nummer og din ditto adresse - og sår inger du til dem. Så sker der ting og sager. Derefter spiller du de billgste ud mod de dyreste, og ser om du kan få priserne yderligere ned. Alternativ: www.insplanet.se
CAC Besvaret March 24, 2006 Rapporter Besvaret March 24, 2006 lækker dyt, min chef har en magen til. Vandt jeg i lotto i morgen ville jeg straks give et bud på den ;)
Hoffmann Besvaret March 24, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 24, 2006 Tak... det er helt sikkert heller ikke med min gode vilje at jeg har sat den til salg....:thumbdown Forresten... der er vist een herinde der er lidt bedre til det her end mig... Gio..Tak for hjælpen...:th2:
spinner Besvaret March 27, 2006 Rapporter Besvaret March 27, 2006 ...Alternativ: www.insplanet.se Har kigget lidt på Insplanet, og efter hvad jeg kan forstå, vil de forsøge at finde det bedste tilbud med de bedste betingelser til en ... Men et eller andet skal de vel have for det? Kan ikke finde noget om det på siden... Der står godt nok: Låt Insplanet göra jobbet åt dig! -Kostnadsfritt! -Meeen, en jyde som mig kan ikke få det til at passe :)
Gio Besvaret March 27, 2006 Rapporter Besvaret March 27, 2006 Har kigget lidt på Insplanet, og efter hvad jeg kan forstå, vil de forsøge at finde det bedste tilbud med de bedste betingelser til en ... Men et eller andet skal de vel have for det? Kan ikke finde noget om det på siden... Der står godt nok: Låt Insplanet göra jobbet åt dig! -Kostnadsfritt! -Meeen, en jyde som mig kan ikke få det til at passe :)De får provision af selskaberne. Og ja..du får flere at vælge imellem, og også mails direkte fra selskabet. Så der burde ikke være noget fordækt i det. Jeg fik priser imellem 20.000,- og 7.000,- igennem dem - og det hele foregik via mail og telefon. Både med konsulenten hos Insplanet og sælgere fra de forskellige selskaber.
spinner Besvaret March 27, 2006 Rapporter Besvaret March 27, 2006 De får provision af selskaberne. Og ja..du får flere at vælge imellem' date=' og også mails direkte fra selskabet. Så der burde ikke være noget fordækt i det.[/quote'] Ok, super ... Nu har jeg bedt dem prøve at finde en pris på bilen vi har i sigte, da jeg ikke er helt tilfreds med det jeg selv har fundet frem til ... så må vi se om de kan gøre det bedre :) Og så må vi vist hellere lukke den her - det har jo ikke meget med salget af Hoffmanns fine cabriolet at gøre :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu