Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Allesammen... Jeg går og er på udkig efter en billig andels- eller lejelejlighed i malmø. Spørgsmålet er bare hvor der er godt at bo og hvor jeg skal lede efter den? Den skal ligge nogenlunde i nærheden svägerstorp st. eller ihvertfald indenfor en rækkevide hvor det er muligt at komme dertil indenfor overskuelig tid. Hvis der er nogen der kender nogen eller kan skaffe noget eller kender nogle gode tricks må i meget gerne dele med mig;) ha' en god dag :cool:

:new:

Besvaret

Vil da anbefale dig at bruge en dags tid på at ræce gamle indlæg igennem for der er stort set alle dine svar. Kort vil jeg ridse op at nærmest malmö syd ligger Lindeborg, Almvik og sikkert også nogen andre områder jeg ikke lige kan navnene på. Men i de områder er der altid lejligheder til salg. Ikke pga det er et dårligt område men mange lejligheder så skal der jo være nogen der flytter engang imellem. Hvilke områder der er gode og dårlige er en smagssag og min smag er sikkert ikke som din så kom herover og kig på det og dan dig dine egne menninger. Og så ellers brug noget tid til at læse gamle indlæg igennem. Der er mange guldkorn :th2:

Besvaret
Hvis der er nogen der kender nogen eller kan skaffe noget eller kender nogle gode tricks må i meget gerne dele med mig;)
4 ord, der sige burde en del: "Bostadsrätter handles til MARKEDSPRIS". Dvs. ingen penge under bordet, ingen "fætter"-transaktioner, ingen ventelister eller andet pjat som man ser på det danske andelsboligmarked, der efterhånden er så ulogisk, gennemkorrupt og anarkistisk at selv Sicilianere vil forundres over dets udformning, mens Østtyske gammelkommunister kniber en vemodig tåre!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...