Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej allesammen, Jeg har et spørgsmål vedr. salg af vores andelslejlighed i Kbh. Jeg har forsøgt at finde svarene herinde, men er stadig lidt i tvivl - er lidt grøn endnu - sorry...:new: Anyway, det er sådan at vi har købt en lejlighed i Malmø med overtagelse på fredag :p Vi sælger vores andelslejlighed i Kbh med overdragelse på lørdag, risikerer vi så at blive beskattet i Sverige og gælder det egentlig overhovedet for andelslejligheder og ikke kun for ejerbolig? :fight: Håber på en ikke alt for hård medfart for min uvidenhed og på forhånd tak for hjælpen /Pilu

Besvaret
Anyway' date=' det er sådan at vi har købt en lejlighed i Malmø med overtagelse på fredag :p Vi sælger vores andelslejlighed i Kbh med overdragelse på lørdag, risikerer vi så at blive beskattet i Sverige og gælder det egentlig overhovedet for andelslejligheder og ikke kun for ejerbolig?[/quote']http://www.oresunddirekt.dk/article.aspx?type=article&id=37969 (...med tak til moerke & co.) ...det er datoen for underskrivelse af salget der tæller.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...