Sulajma Skrevet March 27, 2006 Rapporter Skrevet March 27, 2006 Hmmm... så gik den ikke længere. Jeg skal flytte tilbage til Danmark. Kæresten og jeg kunne ikke finde ud af det, og jeg må sige farvel til det svenske eventyr. Jeg har skam overvejet at blive i Malmø, men vurderer alligevel at jeg ikke har helt nok grunde til at blive herovre..øv-bøv, nå men jeg skal sælge min bil. Kan det være rigtig, at jeg ikke kan køre i den, bare i en kortere periode i Danmark, efter jeg har meldt flytning? Min eks. vil helst være fri for at sælge den for mig, så jeg skal høre om jeg på nogen måde kan sælge den fra Danmark? Eller.....altså, jeg kan ikke lige se mig ud af, hvordan det skal komme til at hænge sammen, for man har jo brug for en bil i en flyttesituation. Synes I man kan sætte en bil til salg med overtagelse fra f.eks. 15 april? eller er det bare helt ude i hampen. På forhånd tak
Pakwhan Besvaret March 27, 2006 Rapporter Besvaret March 27, 2006 Det er helt rigtigt, at du ikke må køre i den efter du har meldt flytning (overhoved). Men du kunne måske melde flytning lidt senere, det tager jo også lidt tid at blive flyttet over (fra Sverige til Danmark) Held & Lykke
Gio Besvaret March 27, 2006 Rapporter Besvaret March 27, 2006 Det er helt rigtigt' date=' at du ikke må køre i den efter du har meldt flytning (overhoved).[/quote']Det er ikke rigtigt! Du må køre i bilen 14 dage (præcis) efter folkeregister-adressen er ændret til DK.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu