BrAuLa Skrevet March 28, 2006 Rapporter Skrevet March 28, 2006 Ja det måtte jo komme... Et mere eller mindre intilligent spøgsmål fra en tilflytter der ikke helt har sat sig ind i tingene. Men nu spørger jeg: Hvad er det lige præcist der sker fredag d. 7.april her i Malmø? Ja, jeg har fattet at det er noget med noget oprydning/rengøring af byen, men hvordan foregår det? Holder alle folk fri den dag for at gøre rent? - kan man tilmelde sig "oprydningssteder"? - eller er det bare op til éns egen samvittighed at gribe en sort affaldssæk og tage det nærmeste skidt omkring ens eget hus? Det kunne være sjovt hvis der er nogen herinde der måske har erfaringer med dagen... For man er vel blevet en smule mere miljøbevidst efter man er kommet herover:th2:
Gio Besvaret March 28, 2006 Rapporter Besvaret March 28, 2006 Ja det måtte jo komme... Et mere eller mindre intilligent spøgsmål fra en tilflytter der ikke helt har sat sig ind i tingene. Men nu spørger jeg: Hvad er det lige præcist der sker fredag d. 7.april her i Malmø? Ja, jeg har fattet at det er noget med noget oprydning/rengøring af byen, men hvordan foregår det? Holder alle folk fri den dag for at gøre rent? - kan man tilmelde sig "oprydningssteder"? - eller er det bare op til éns egen samvittighed at gribe en sort affaldssæk og tage det nærmeste skidt omkring ens eget hus? Det kunne være sjovt hvis der er nogen herinde der måske har erfaringer med dagen... For man er vel blevet en smule mere miljøbevidst efter man er kommet herover:th2:Lidt info omkring arrangementet i Limhamn/Bunkeflo-området: http://www.malmo.se/stadsdelar/limhamnbunkeflo/staddagenden7april.4.fe3a2d310a090ba6c380002954.html Giver en idé om hvad der kommer til at foregå, sådan overordnet.
bozzen Besvaret March 29, 2006 Rapporter Besvaret March 29, 2006 Den största boven är hundbajs, 48 kubikmeter. På andra plats hamnar de illaluktande cigarettfimparna, 10 miljoner. Tredjeplatsen innehas av tuggummit, med dess förmåga att sprida sig via människors skosulor, 2,2 ton. Altid sjovt med sådan her info, 48 kubikmeter hundelort, tænk på det næste søndagstur..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu