Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

hej allesammen, jeg er flyttet til malmö, ryttaregaten for 2 uger siden, jeg vil gerne have internet hjemme, har snakket med foreningen og har fået at vide at jeg skal kontakte telia, har ringet til telia men kan ikke komme igennem pga køen, ville lige spørge jer om hjælp istedet, ved i hvordan jeg får internet hjemme? hvad det koster, hvordan man søger om det osv?? vil nemlig ikke vælge en forkert abonnement eller lign. da jeg ikke forstår svenlk så meget. håber på at i kan hjælpe mig. hilsen asos

Besvaret
hej allesammen, jeg er flyttet til malmö, ryttaregaten for 2 uger siden, jeg vil gerne have internet hjemme, har snakket med foreningen og har fået at vide at jeg skal kontakte telia, har ringet til telia men kan ikke komme igennem pga køen, ville lige spørge jer om hjælp istedet, ved i hvordan jeg får internet hjemme? hvad det koster, hvordan man søger om det osv?? vil nemlig ikke vælge en forkert abonnement eller lign. da jeg ikke forstår svenlk så meget. håber på at i kan hjælpe mig. hilsen asos
Hvis det er Brf Kanten du bor i, skulle du meget gerne have et stik ude ved entredøren, som du bare kan putte den rette ledning i(det har nok et bestemt navn), selvfølgelig når du er blevet oprettet hos telia, prøv evt via deres hjemmeside, det gjorde jeg med Bolina i sin tid. Det koster 275,- pr måned, selvfølgelig alt efter hvilken forbindelse du vælger. Prøv dette link http://www.bolina.hsb.se/. Ren nysgerrig, hvilket nummer bor du i, bor selv i 3A.
Besvaret
Det er da nemmere at spørge :new:
Sådan er vi mennesker bare indrettet, og der er så mange kloge mennesker herinde, som gerne vil hjælpe alle os nytilflyttere ;)
Besvaret

tak for hjælpen har kigget herinde og har også ringet til telia, det havde jeg også skrevet om, men jeg var nr 32 i køen. så ville lige spørge herinde... Sach bor i 3B... vi bor i samme blok:) men tak for hjælpen, har kigget på den side med bo-lina.

Besvaret
tak for hjælpen har kigget herinde og har også ringet til telia, det havde jeg også skrevet om, men jeg var nr 32 i køen. så ville lige spørge herinde... Sach bor i 3B... vi bor i samme blok:) men tak for hjælpen, har kigget på den side med bo-lina.
Nr 32 i køen! Så har du været heldig, bliver altid 70 eller 80 når jeg ringer, men det plejer nu at gå stærkt!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...