Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Er der nogen der er medlemmer i en golfklub i nærheden af malmø? Evt. malmø golfklub?
Er ved at tage Greencard på Hyllie og regner med at blive medlem der og på den i Oxie som skal til at laves..
Besvaret
Har du et link? Og er der nogen speciel grund til at du vil være medlem af 2 klubber?
I Hyllie for du ikke registreret et officielt handicap, da den ikke er med af Svensk golf forbund derfor kan man kombinere det med Oxie for at få det til en ordentlig pris, og så han man adgang til 3 baner i alt her i nærheden. Og så kan man jo håbe på at man for en god pris på medlemskab på Oxie når den åbner, når man har været medlem fra nu af. Hvis man er medlem af Hyllie, har man fri adgang til Svalöv og en jeg ikke lige kan huske navnet på. Kvarnby skulle også være et ok sted
Guest michaelbo
Besvaret
Er der nogen der er medlemmer i en golfklub i nærheden af malmø? Evt. malmø golfklub?
Er med i sofiedal.
Guest Supermule
Besvaret

Der ligger også en ude i ôstra Grevie.... Skulle være en god bane.... Men Golf er da for gamle mennesker med blød hat...... ;)

Besvaret

Jeg spillede Svalöv sidste år, det er en rigtig, rigtig fed bane :thumbup: (oplevelsen af banen blev selvfølgelig ikke ringere af at det var skyfrit og så godt som vindstille :D ) ikke ligefrem Malmö, den ligger ca. halvvejs til Helsingborg ... det er iøvrigt min opfattelse at banerne herovre generelt er af højere standard end i DK ... Der er et samarbejde mellem rigtig mange skånske golfklubber, der hedder sydpoolen, som betyder at man som med af en af klubberne får billig greenfee på de andre baner ... det vil jeg helt sikkert gå efter, jeg er også på udkig efter medlemskab omkring Malmö - Sofiedal ser interessant ud, Mikaelbo, hvordan er presset på banen, er det til at få starttid med rimelig kort varsel i (høj)sæsonen?

Men Golf er da for gamle mennesker med blød hat...... ;)
yesyes, jeg har også træindlæg i min bil :sick: totalt morfar - men golf er en fed måde at komme at komme ud i "naturen" på
Guest michaelbo
Besvaret
Jeg spillede Svalöv sidste år, det er en rigtig, rigtig fed bane :thumbup: (oplevelsen af banen blev selvfølgelig ikke ringere af at det var skyfrit og så godt som vindstille :D ) ikke ligefrem Malmö, den ligger ca. halvvejs til Helsingborg ... det er iøvrigt min opfattelse at banerne herovre generelt er af højere standard end i DK ... Der er et samarbejde mellem rigtig mange skånske golfklubber, der hedder sydpoolen, som betyder at man som med af en af klubberne får billig greenfee på de andre baner ... det vil jeg helt sikkert gå efter, jeg er også på udkig efter medlemskab omkring Malmö - Sofiedal ser interessant ud, Mikaelbo, hvordan er presset på banen, er det til at få starttid med rimelig kort varsel i (høj)sæsonen? yesyes, jeg har også træindlæg i min bil :sick: totalt morfar - men golf er en fed måde at komme at komme ud i "naturen" på
Nej det er det ikke. Jeg holder meget af morfarindlæg.
  • 2 months later...
Besvaret

Nu kan jag inte något om golf, men kolla om ni kan få en tid på Barsebäck. Den har varit med i en Masters turné (tror jag att det var). Falsterbo är också en känd gammal bana som ju ligger vackert.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...