Miriam Skrevet April 1, 2006 Rapporter Skrevet April 1, 2006 Men nej det er bare vores håndværker der har lavet en dør om til en brand dør:th2: Bemærk finishen med ståltråden der holder håndtaget på plads og iøvrig går igennem den så kaldte branddør, så der kan kommer ilt igennem !!!
BS Besvaret April 1, 2006 Rapporter Besvaret April 1, 2006 Han er sq en skrap sak ham der va. Ham må jeg prøve en dag :D
Miriam Besvaret April 1, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret April 1, 2006 Han er sq en skrap sak ham der va. Ham må jeg prøve en dag :D Ja vi sidder stadigvæk og griner
DKSEFR Besvaret April 2, 2006 Rapporter Besvaret April 2, 2006 Det må jeg sige. Man kan virkelig se på lang afstand at der her er tale om kvalitetshåndværk peter
kpc1983 Besvaret April 2, 2006 Rapporter Besvaret April 2, 2006 Men nej det er bare vores håndværker der har lavet en dør om til en brand dør:th2: Bemærk finishen med ståltråden der holder håndtaget på plads og iøvrig går igennem den så kaldte branddør, så der kan kommer ilt igennem !!! Har aldrig nogle sinde oplevet noget så sjusket som ham din håndværker laver. Det er trist Rigtig synd for branchen...!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu