Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Alle, Er der nogen her inde som har et BMW Group Card?? Vi var nede hos BMW her til morgen og høre om vi kunne få sådan et, men det kunne vi ikke fordi vi ikke betaler skat i sverige. Det kunne jo være sjovt hvis der var nogen her inde som havde et alligevel.....(det er til at man kan dele sin regning op over max. 6 mdr. rentefrit) Mvh. Johan

Besvaret

Det burde kunne lade sig gøre. Jeg havde et VW kort. Der fik jeg dog et max kredit på 5k da jeg ikke havde indtægt i Sverige. Det er Ikano banken der har finansierer det.

Besvaret
Det burde kunne lade sig gøre. Jeg havde et VW kort. Der fik jeg dog et max kredit på 5k da jeg ikke havde indtægt i Sverige. Det er Ikano banken der har finansierer det.
Samme her, vi har Audikortet også Ikano Finans... Vi opgav blot vores årsindtægt i SEK og skrev (dansk arbejdsgiver)... Prøv at trykke dem lidt på maven, evt tilbyd kopi af lønsedler og/eller ansættelseskontrakt.
Besvaret

Vi havde ellers både lønsedler og alt muligt med men det var de ret ligeglade med........det var derfor det ville være lidt sjovt hvis der var nogen andre som havde det hos bmw. Det ville være lidt lettere at kaste det i hovdet på dem...... men tak for svarene :th2:

Besvaret
Det kunne jo være sjovt hvis der var nogen her inde som havde et alligevel.....(det er til at man kan dele sin regning op over max. 6 mdr. rentefrit) Mvh. Johan
Here you go..............

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...