Fagerland Skrevet April 3, 2006 Rapporter Skrevet April 3, 2006 Hej, Et ganske surt opstød. Jeg bestilte bredbånd for 1 måned siden, og jeg har INTET hørt fra Bredbandsbolaget. Har ringet 4 gange, men de bliver ved med at sige, at de har problemer med deres "mapning" Det vil sige, at de ikke kan finde mig på adressen. Jeg har ikke telefon, men har telefonstik og RJ 45/RJ 11 i væggen ude ved døren. Hvad gør jeg?? Nogle gode ideer? Grunden til, at Bredbandsbolaget blev valgt var netop for ikke, at støtte de gamle monopole firmaer. Jeg kan oplyse, at mit arbejde i dk består af salg af ADSL, så jeg er bekendt med teknologien og selve market. /Fagerland
BS Besvaret April 3, 2006 Rapporter Besvaret April 3, 2006 Jeg kan oplyse, at mit arbejde i dk består af salg af ADSL, så jeg er bekendt med teknologien og selve market. /Fagerland Så ved du vel også at tinge kan drille og tage tid? Jeg har selv fra BBB i det svenske og det tog ca 14 dage så jeg kan ikke genkende problematikken, heldigvis:)
Lynge Besvaret April 3, 2006 Rapporter Besvaret April 3, 2006 Jeg havde også en del problemer med BBB, jeg flyttede fra en adr i Malmø til en anden og skulle bare have det flyttet med.......puha bare og bare. Skidtet virkede naturligvis ikke da jeg flyttede ind og der over en måned og en masse opkald før jeg fik fat i en kompetent person der lige tjekkede noget, og ja vi har et problem, det bliver fikset og så er du oppe i inden 4 arbejds og ganske rigtig efter 3 dage virkede det. Tror det er vigtigt hvem man kommer til at tale med om de kan hjælpe en. Havde snakket med utallige tåber bare ikke kunne se hvad problemet var og at jeg bare skulle prøve og tilslutte igen:rolleye: Og det skal lige siges at de er pisse svære at få fat på, men fandt ud af at hvis man bare ringer, og i deres trykknap menu siger du vil være ny kunde så vupti og du er igennem med det samme og de kan så stille dig videre uden om den der håbløse telefon kø på deres support. Men nu da det køre er der overhovedet ingen problemer.
CpX Besvaret April 6, 2006 Rapporter Besvaret April 6, 2006 Hey Altså, så vidt jeg forstår er det med mapningen at de ik fatter noget som helst om centraler. Få din nabo el en anden ens tlf nr i ejendommen, og ring til dem og forklar dem du har det her nummer fra en i ejendommen, så nu burde de kunne finde dig / Mappe dig til den korrekte central. Hvordan kan de også sige det tager ca. 1 månede, jeg overvejer kraftigt at binde mig 50 år til Telia, for det her er bare ultra lame! UPDATE UPDATE UPDATE Jeg har lige snakket med dem, og jeg sku få bredbånd næste uge, har jeg ikke det annulerer jeg hele gejlet!! Men til at starte med var mit problem også at de ikke kunne finde ud af det med centralen, men ingen giver mig besked, jeg ryger bare i en form for pending status hos dem.... Fuk dem! Det er næsten rent 3 agtig forhold vi har i deres kundeservice, men også kun næsten - for flinke er de!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu