IdaJo Skrevet April 5, 2006 Rapporter Skrevet April 5, 2006 Et hurtigt spørgsmål... Hvor skal man betale skat af en spillegevinst (poker) henne, hvis man arbejder i DK og bor i Sverige? Har læst de fleste indlæg igennem og synes ikke, jeg kunne finde noget om kapitalindkomst-beskatning (som en sådan gevinst hører under ifølge både svensk og dansk lovgivning) Håber nogle kan hjælpe... Ellers må man jo tage sig sammen og kontakte SkatØresund eller hvad de hedder. De burde jo vide det. Men min myndighedsfobi har afholdt mig fra at gøre det indtil videre... :) -IDA
Mohlin Besvaret April 5, 2006 Rapporter Besvaret April 5, 2006 Har inte det med att gör VAR du vann pengarna? Kapitalinkomst beskattas oftast i Sverige med 30%, men jag vet inte hur det är (nu) med "utländsk spelvinst". Måste du berätta det för nån?
csa Besvaret April 5, 2006 Rapporter Besvaret April 5, 2006 Kapitalindkomst beskattes ALTID i Sverige hvid du bor i Sverige
Nils Besvaret April 5, 2006 Rapporter Besvaret April 5, 2006 Kapitalindkomst beskattes ALTID i Sverige hvid du bor i Sverige ...NÆSTEN altid... :)
Humle Besvaret April 5, 2006 Rapporter Besvaret April 5, 2006 Hvorfor dog opgive den slags indtægter ?
IdaJo Besvaret April 5, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret April 5, 2006 Det skal man jo... Nu er pengene selvfølgelig blevet overført til en dansk konto, men der er vel et slags samarbejde mellem myndighederne i de to lande. Tror ikke man slipper godt fra den slags.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu