Guest Cloe Skrevet April 16, 2006 Rapporter Skrevet April 16, 2006 Hej Er ved at udfylde "suplement til selvangivelse for begrænset skattepligtige" og jeg faldt over beskrivelsen af at man skulle indsende dokumentation fra den svenske skattemyndighed angående indtægter i Sverige sammen med ovenstående blanket. Er der nogle som ved hvordan man for denne dokumentation fra den svenske skattemyndigheder? - eller om man kan undlade at sende den med når man ikke har haft indtægt i Sverige??
Guest Trine Besvaret April 16, 2006 Rapporter Besvaret April 16, 2006 Du får en svensk selvangivelse med posten, tag en kopi og vedsend den. Der står også dine svenske renteudgifter som du skal påføre supplementet.
Humle Besvaret April 16, 2006 Rapporter Besvaret April 16, 2006 Har ikke i de 4 år jeg har boet i S modtaget Svensk selvangivelse
Gio Besvaret April 16, 2006 Rapporter Besvaret April 16, 2006 Har ikke i de 4 år jeg har boet i S modtaget Svensk selvangivelse...du har ikke overvejet om der så var "noget galt" i systemet/din folkbokföring?
Guest Trine Besvaret April 16, 2006 Rapporter Besvaret April 16, 2006 Har ikke i de 4 år jeg har boet i S modtaget Svensk selvangivelse Ok, vi har boet her i 2 år og har lige modtaget vores 2. selvangivelse. Det eneste der står registreret er vores renteudgifter. Bor du til leje?
Maria Besvaret April 16, 2006 Rapporter Besvaret April 16, 2006 Vi har heller aldrig modtaget nogen fra Sverige, så vi har snakket om, om ikke det er fordi vi har alle lån i Dk, og at der ikke er renter på vores konto her i Sverige.
Gio Besvaret April 16, 2006 Rapporter Besvaret April 16, 2006 Vi har heller aldrig modtaget nogen fra Sverige' date=' så vi har snakket om, om ikke det er fordi vi har alle lån i Dk, og at der ikke er renter på vores konto her i Sverige.[/quote']Jeg har modtaget min for tredje gang - og jeg har alle mine lån i DK. Men ok - jeg har da en konto i SE som jeg betaler regninger fra. Men sådan én er jo svær ikke at ha´, når man bor herovre. Så det går jeg ud fra 99% har. Så hvorfor nogle får den svenske selvangivelse (flertallet), og andre ikke...er mig en gåde.
Humle Besvaret April 16, 2006 Rapporter Besvaret April 16, 2006 Næh ejer en bostadsrätt som blev købt kontant i 2002, så ingen lån/gæld nogen steder. Står, så vidt jeg ved, i folkbogføringen. Har da svensk CPR nr, som i sin tid faktisk blev oprettet på Skatverket, hvis jeg husker korrekt. Har haft konto i Skånes provinsbank siden jeg kom herovre. Mystisk
Humle Besvaret April 16, 2006 Rapporter Besvaret April 16, 2006 ...du har ikke overvejet om der så var "noget galt" i systemet/din folkbokföring? Øh jo. ofte, men jo mindre jeg har med skattevæsener at gøre jo bedre har jeg det. :laugh:
Gio Besvaret April 16, 2006 Rapporter Besvaret April 16, 2006 Som med skattevæsner alle steder, så skal de nok få inddrevet deres tilgodehavender...nu eller om ti år ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu