Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej alle lundensere (hmm) der er jo ikke forfaerdelig meget aktivitet her i dette forum, men jeg proever alligevel lykken...Mon der er andre dansker i lund hvis erfaring man kan drage nytte af? Jeg og min familie (min italienske mand, soen paa 1 aar samt datter paa 3 1/2 ) flytter til den nordlige del af lund omkring 1 september... Jeg er meget spaent paa hvordan det skal loebe af sig ...isaer det praktiske...hvordan er de paa kommunen hordan er skolerne m.m...inden jeg skriver en hel stil som maaske ingen laeser slutter jeg nu... mvh mia

• 3 weeks later...
Guest carspar
Besvaret

Hej med dig, ja jeg bor i Lund og endda i det nordlige rettere sagt på Jordabalksvägen. Du er velkommen til at stille spörgsmål hvor du er usikker. Hvor skal i bo? Som du kan se så er der en del byggeaktiviteter i det nordlige Lund, vi får blandt andet en Golfbane ud for vore vinduer, vi bor på 4 sal (5. våning). Men vi kender til byplanlägningen de näste 40 år da en af vore svenske venner er arkitekt på stadsbyggekontoret. P. vi skal dog flytte i starten af 2007 da vi er ved at bygge et nyt hus, men de 4 år her i Lund har väret pragtfulde. Velkommen til.

Guest Supermule
Besvaret

Hvor bygger i hus henne Carsten???

Hej med dig, ja jeg bor i Lund og endda i det nordlige rettere sagt på Jordabalksvägen. Du er velkommen til at stille spörgsmål hvor du er usikker. Hvor skal i bo? Som du kan se så er der en del byggeaktiviteter i det nordlige Lund, vi får blandt andet en Golfbane ud for vore vinduer, vi bor på 4 sal (5. våning). Men vi kender til byplanlägningen de näste 40 år da en af vore svenske venner er arkitekt på stadsbyggekontoret. P. vi skal dog flytte i starten af 2007 da vi er ved at bygge et nyt hus, men de 4 år her i Lund har väret pragtfulde. Velkommen til.
Guest carspar
Besvaret

Tygelsjö og det er et Älvsbyhus typen Tyr. Det skulle väre klart omkring februar i 2007, derefter står et större stykke arbejde med anläg af haven. Så vi er potentiel sälgere af vores 3'er her i Lund med udsigt over hele öresund. Der er allerede flere naboer der har spurgt fordi det er den lejlighed her med den bedste udsigt. Men der er tid endnu.

Guest Supermule
Besvaret

:) Sjovt har mine børns gudfar købt hus samme sted...... Bliver dejligt at få ham herned, så ungerne kan bruge mere tid med ham og kæresten...

Tygelsjö og det er et Älvsbyhus typen Tyr. Det skulle väre klart omkring februar i 2007, derefter står et större stykke arbejde med anläg af haven. Så vi er potentiel sälgere af vores 3'er her i Lund med udsigt over hele öresund. Der er allerede flere naboer der har spurgt fordi det er den lejlighed her med den bedste udsigt. Men der er tid endnu.
Guest carspar
Besvaret

Det er vel ikke Henrik!! for så er det min nye nabo I den udstykning vi köbte hus var 42 grunde til salg, de blev solgt på 3 timer. Der er "kun" 3 danske familier iblandt disse köbere. Vi var en af de förste så vi fik den grund vi ville have.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...