iacoangeli Skrevet April 16, 2006 Rapporter Skrevet April 16, 2006 Hej alle lundensere (hmm) der er jo ikke forfaerdelig meget aktivitet her i dette forum, men jeg proever alligevel lykken...Mon der er andre dansker i lund hvis erfaring man kan drage nytte af? Jeg og min familie (min italienske mand, soen paa 1 aar samt datter paa 3 1/2 ) flytter til den nordlige del af lund omkring 1 september... Jeg er meget spaent paa hvordan det skal loebe af sig ...isaer det praktiske...hvordan er de paa kommunen hordan er skolerne m.m...inden jeg skriver en hel stil som maaske ingen laeser slutter jeg nu... mvh mia
Gio Besvaret April 16, 2006 Rapporter Besvaret April 16, 2006 Hej alle lundensere (hmm)"Lundaboere"...mener jeg er det rette ord. Carspar...anyone!? ;)
jerikras Besvaret April 17, 2006 Rapporter Besvaret April 17, 2006 Om at bo i Lund Hej Mia Min familie og jeg bor i Lund på 3 år. Familien består af min bedre halvdel og 2 piger på henholdsvis 2½ og 5½ år. Du er meget velkommen til at skrive eller ringe. Mvh Jens Rasmussen, jerikras@gmail.com, 046 12 32 58
Guest carspar Besvaret May 7, 2006 Rapporter Besvaret May 7, 2006 Hej med dig, ja jeg bor i Lund og endda i det nordlige rettere sagt på Jordabalksvägen. Du er velkommen til at stille spörgsmål hvor du er usikker. Hvor skal i bo? Som du kan se så er der en del byggeaktiviteter i det nordlige Lund, vi får blandt andet en Golfbane ud for vore vinduer, vi bor på 4 sal (5. våning). Men vi kender til byplanlägningen de näste 40 år da en af vore svenske venner er arkitekt på stadsbyggekontoret. P. vi skal dog flytte i starten af 2007 da vi er ved at bygge et nyt hus, men de 4 år her i Lund har väret pragtfulde. Velkommen til.
Guest Supermule Besvaret May 7, 2006 Rapporter Besvaret May 7, 2006 Hvor bygger i hus henne Carsten??? Hej med dig, ja jeg bor i Lund og endda i det nordlige rettere sagt på Jordabalksvägen. Du er velkommen til at stille spörgsmål hvor du er usikker. Hvor skal i bo? Som du kan se så er der en del byggeaktiviteter i det nordlige Lund, vi får blandt andet en Golfbane ud for vore vinduer, vi bor på 4 sal (5. våning). Men vi kender til byplanlägningen de näste 40 år da en af vore svenske venner er arkitekt på stadsbyggekontoret. P. vi skal dog flytte i starten af 2007 da vi er ved at bygge et nyt hus, men de 4 år her i Lund har väret pragtfulde. Velkommen til.
Guest carspar Besvaret May 7, 2006 Rapporter Besvaret May 7, 2006 Tygelsjö og det er et Älvsbyhus typen Tyr. Det skulle väre klart omkring februar i 2007, derefter står et större stykke arbejde med anläg af haven. Så vi er potentiel sälgere af vores 3'er her i Lund med udsigt over hele öresund. Der er allerede flere naboer der har spurgt fordi det er den lejlighed her med den bedste udsigt. Men der er tid endnu.
Guest Supermule Besvaret May 7, 2006 Rapporter Besvaret May 7, 2006 :) Sjovt har mine børns gudfar købt hus samme sted...... Bliver dejligt at få ham herned, så ungerne kan bruge mere tid med ham og kæresten... Tygelsjö og det er et Älvsbyhus typen Tyr. Det skulle väre klart omkring februar i 2007, derefter står et större stykke arbejde med anläg af haven. Så vi er potentiel sälgere af vores 3'er her i Lund med udsigt over hele öresund. Der er allerede flere naboer der har spurgt fordi det er den lejlighed her med den bedste udsigt. Men der er tid endnu.
Guest carspar Besvaret May 7, 2006 Rapporter Besvaret May 7, 2006 Det er vel ikke Henrik!! for så er det min nye nabo I den udstykning vi köbte hus var 42 grunde til salg, de blev solgt på 3 timer. Der er "kun" 3 danske familier iblandt disse köbere. Vi var en af de förste så vi fik den grund vi ville have.
Guest Supermule Besvaret May 7, 2006 Rapporter Besvaret May 7, 2006 Nej....Han hedder ikke Henrik...... :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu